Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz prmcsk #15 üzenetére

    "Cseszhetsz te ma 48 szerelőt is, ha a motornak elektromos eredetű hibája van. "

    Ma már mindenki szerelő aki le tud húzni hülyéket olajcserével... Egy rendes műhelynek van villamos embere aki tudja hol tárolja a szkópot... Vidd oda ahol értenek hozzá és ne oda ami olcsó... Markaszerviz se javít, cserél... Szóval ha a szakemberek szerinted ott vannak van egy rossz hírem.

    Sok esetben könnyen rá tud mutatni az elektronika a hibára, és van aminél meg nem... Nem minden hiba olyan amit egyszerűen ki lehet mutatni, simán lehet több hiba láncolata. A kipuf oldalon látható hiba simán lehet szívó oldali mérési hiba eredménye is...

    Szóval csodát ne várj, de támpontot ad annak akit érdekel és hajlandó foglalkozni vele, és nem olajcseréből él...

  • SRC

    junior tag

    válasz prmcsk #15 üzenetére

    Tudod mi van benne?
    "segédlevegő befecskendező - hiba az áramkörben vagy alacsony jelszint"
    A BSI (ami az a rendszerinterfész, ami a hálózatok közötti kommunikációt kezeli) nem ad áramot oda, így égéskimaradás lesz a amotorban az önindítás alatt és bekerül ez a hibakód az ECU-ba.
    Pl. a bajuszkapcsoló miatt, ami viszont egy tök más hálózaton van az autóban.
    Biztos lehet(ne) persze szkóppal jelalakokat nézni, nyilván lenne értelme egy több millás műszerrel forogni egy kétszázezres autóban képtelen helyeken. Egy komolyabb mérővezeték annyiba kerül, mint egy komplett BSI+motorvezérlő+immo hármas bontottan együttvéve. Fogják nekem méregetni.
    Mert ami szerintem felháborító az értelmetlen elektronikai túlbonyolításon kívül az a szerelhetőség. Amikor egy fűtőradiátor cseréje miatt le kell bontani egy komplett műszerfalat például.
    Emlékezzünk, hogy az egész chipezésnek az volt az indoklása, hogy ettől "egyszerűbb" lesz, mert nem kell mindent mindennel összehuzalozni, csak ülnek párhuzamosan egy hálózaton a cuccok egy címen és bármi küldhet nekik csomagot a címükre, így ha új cucc kerül a kocsiba csak programozni kell és egy frissítéssel megoldható a telepítés, nem kell behuzalozni sok-sok vezetékkel át a fél autón.
    Ez volt a duma. Na, most jól nézzük meg. Ez, ami most van. Ez az egyszerűbb. Nekik, akik azzal elintézik, hogy egy 20 éves autónak a bontóban a helye. Oké, csak akkor a politikusoknak meg kötélen? Vagy hol a helyük, ha 180k lehet itt a havi munkabér? Nem segély. Munkabér. Több millió magyar embernek. És akkor még tapsoljuk is meg.

Új hozzászólás Aktív témák