- Synology NAS
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- TP-Link WR1043ND router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoosty
őstag
A cikkben írnak ilyet is:
"A hadsereg szerint a lézerfegyver fő előnye abban rejlik, hogy nem fogy ki a lőszerből, "
Erről első gondolatom az volt, hogy jó nagy marhaság. Nyilván szó szerint lőszerből tényleg nem fogy ki, de az akksi tuti lemerül, vagy a kémiai vegyszer elfogyhat, amivel előállítja a lövéshez szükséges energiát. Hajóknál bőven elfér egy atomreaktor, hogy termeljen, de egy repülőnél ez nem tűnik reálisnak. Te ezekben jobban otthon vagy. Jól gondolom?
-
Ghoosty
őstag
Igazából a kérdésem arra vonatkozott, hogy attól még hogy nem lőszert használ, mekkora súlyú/térfogatú a lézer előállítására használt üzemanyag. (Közben azért realizáltam, hogy biztos nem aksit használnak.)
Tegyük fel létrejön az áttörés és már lelőhető egy gép egy lézerfegyverrel. Ennek a lézersugárnak az előállítása energiát igényel. Az energiához kell x liter vegyszer. Ebből tényleg olyan kevés kéne, hogy korlátlannak tekinthető? Ezt nehezen akarom elhinni.
Ezért írtam, hogy egy hajó esetében lehetne aksit vagy valami óriási kondenzátort használni, amit a hajó erőműve tölt fel, így kvázi végtelen, de repülőnél erre nincs lehetőség. Ráadásul sokkal súlyérzékenyebb is mint egy hajó. -
Snoop-y
veterán
Tehat akkor osszefoglalva nem kifogyhatatlan. Vagy ha igen akkor minden loszer az pl ha a kis egylovetu fegyverem egy 30 kilometer hosszu tarat tartalmaz amit egy KAMA3 cipel mogottem. Ez is annyira logikus mint egy repulo erod egy baszom tartallyal a hatan...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
azbest
félisten
Persze, ez is része a problémának. De elvileg a pilóták nem buták, ha egy berendezés éppen ellenkezőleg működik, ráadásul magától megy, akkor az kellene némi gyanút ébresszen. És ugye, nem minden gép zuhan le, amiben valaha aktiválódott az mcas, mert akkor mind lezuhant volna kb. Ne szólj szám, nem fáj fejem. Aztán páram meghaltak.
Itt egy videó példának szimulátorból, hogy pörög a kerék [link] és, hogy mi szerepel a dokumentációban. Ráadásul, ha jól értem, a példa mégcsak nem is max, hanem az előző NG.
[ Szerkesztve ]