Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz halaszlo #33 üzenetére

    Ezzel csak az a baj, hogy a konzolok eladása veszteséges az első kb. 5 évben. Tehát ha hamar feltörnek valamit, akkor abba belebukik a konzolgyártó. Pontosan ez történt a Dreamcasttal, kb. fél évre rá hogy kijött feltörték, ráadásul úgy, hogy hardvermódosítás se volt szükséges hozzá (jó az irdatlan mennyiségű használhatatlan PC port meg az irdatlan mennyiségű nem túl élvezetes arcade port, és emellé hiába iszonyat jó, de kevés exkluzív játék se tett jót a gépnek).

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz kriszpontaz #38 üzenetére

    Áh, ennél rosszabb a helyzet. Volt ugye a sikeres Genesis / Mega drive. Ahhoz kijött a 32x kiegészítő, aztán kijött a CD kiegészítő, majd erre kijött a Saturn. A legelvakultabb fanok is azt mondták már a 3. elég nagy összegű kiadásra, hogy elhúzhat a SEGA a búsba. A Dreamcast jó lett volna, de ahogy az előző kommentemben is írtam a játékok 70-80%-a port volt, vagy PC-ről (ugye Windows CE futott a Dreamcaston), brutál módon lebutítva, vagy arcade gépekről, volt hogy egy az egyben portként, ami otthoni konzolként akkor már élvezhetetlen volt (bár voltak nagyon jó portok, ezeket tipikusan a SEGA csinálta, lásd Crazy Taxi, Virtua Tennis, stb... ). És voltak nagyon jó játékok a DC-re (Sonic Adventure, Shenmue, ami hihetetlen módon megelőzte a korát, Metropolis Street Racer, aminek a folytatása lett a X-es Project Gotham Racing és lehetne még sorolni), de ezek nagyon kis számban voltak a használhatatlanokhoz képest. Ezzel szemben a Sony öntötte a pénzt a PS2-be, ami azt is jelentette, hogy nagyon sok kiadót meggyőzött, hogy írjon rá játékot (bármennyire is szívás volt a PS2-re fejleszteni), így ott meg minőségi játékdömping volt (bár mondom, az akkori PS2-es legjobb játékok meg se közelítették a DC-s legjobbak színvonalát).

Új hozzászólás Aktív témák