Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz ceripapa #7 üzenetére

    "A normál még light :D , még a hard is :D de ami utána jön az rémálom nekem mage-l XD."

    Főleg egy single player játékban ezt a diablós ostobaság minek... Úgy értem, hogy kötelező dög unalmasnak lenni a normálnak, meg viszonylag a 2. fokozatnak is, és mire odaérnél a 3.-ba, addig már unod az egészet, meg nincs is már rá több időd. OK, tudom, az Action RPG játékosok nem szeretik ha bármi kihívás/veszély van (nem tudok ezzel azonosulni, de elfogadom, hogy ez van), de azért csak van aki szeretné, tehát mibe kerül betenni egy nehézség állítást? Fel nem fogom.

  • ddekany

    veterán

    válasz ollie #43 üzenetére

    "nem képesek várni fél-egy évet, hogy jelentősenb essen a játék ára"

    Az is egy beteg mechanizmus amúgy, hogy annyi idő alatt leesik. Mitől lett ennyivel értéktelenebb ilyen hamar? Legalább már jobban kigyomlálták belőle a bugokat... De csak a kezdeti hírverés számít, vagy mi. Arra is még kíváncsi lennék, hogy a játékot készítő stúdió és csapat mit lát abból a bevételből, ami fél-egy évvel a kiadás után termelődik VS abból ami az első pár hónapban.

  • ddekany

    veterán

    válasz gbors #46 üzenetére

    Ezekről az jut eszembe, csak gondolat kísérletként, hogy mi történne, ha valami csoda folytán nem létezne ez a média felhajtás, főleg release környékén. Mit tudom én, törvényben betiltom. ;] Egyszerűen az utolsó "egyenlő esélyek" fázisban indulna minden. Most erre emberek 99%-a rávágja, hogy leesne a fogyasztás, soha a többé nem készülne AAA-s játék (ami nem biztos hogy baj...), világégés, stb. De hát valójában az emberek összes szabadideje fix, és ha vki olyan, hogy abban játszani akar, akkor úgy is vesz vmit, ha előtte nem döngölték pörgőzenés videókban pöttöm érzelemvezérelt agyába, hogy a kismillió játék közül melyiket is akarja. Valahova elkölti azt a pénzt, ami szabadidőre van, nem fog talán a sarokban maga elé nézve unatkozni, mert nem adtak neki ötletet. Hogy akkor is kisebb a bevétel, mert nem lehet annyit elkérni... De gondolom nem két fillér a reklámgépezet, miután belekergették magukat a cégek abban, hogy az egyik fő helyszín, ahol megküzdenek (hogy aránylik a fejlesztési költséghez?). Nyilván aki erős reklámban (tőke és kapcsolatok, gondolom...), annak veszteség ha nincs ilyen, de másnak az meg nyereség. Meg aztán, ha nem az épp kijött játékok felhajtásának árnyékában élnének a "régi" játékok, akkor talán az optimális ár is feljebb helyezkedne el.

Új hozzászólás Aktív témák