Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz Loha #11 üzenetére

    ha most veszel egy 400-as vinyót cc. 30k-ért, és 2.6 év múlva meghal, kicserélik, mert tegyük fel kapható lesz, akkor is köteles vagy elfogadni, ha akkor 3k-t ér az adott eszköz, mert ki lehet cserélni...

    más kérdés, hogy újabb 3 év garid lesz rá :)

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

  • Ariadne

    őstag

    válasz Loha #11 üzenetére

    Amíg nem csap senki az asztalra, addig megtehetik ezek a cégek, hogy hasraütött árat levásároltassanak (holott levásároltatni magyar jog alapján nem lehet, és kifejezetten a teljes vételárat kell visszaadni a kezébe bele), hónapokig üljenek egy cuccon javítás címén, akkor is a vásárlóra fogják a hibát, amikor az nyilvánvalóan gyártási hiba, és még sorolhatnám... Tudják ugyanis, hogy a legtöbb ember inkább elfogadja a helyzetet, mint hogy tegyen is valamit. :( Nyilván egy normális kiskernél az ember nem fogja visszakérni az elromlott videókártya egy évvel ezelőtti árát, hanem kér helyette egy másik hasonlót, ha ők is normálisan állnak a dologhoz - de rengeteg helyen hülyére veszik az embert...

    Arról szvsz nem sok értelme van vitázni, hogy jók-e a jogszabályok vagy sem, mert egyikünk sem vállalná be, hogy lobbizzon a megváltoztatásukért, addig meg csak szó, szó, szó...

    Egy-két rossz tapasztalat után mondjuk lehet jó céget is találni, akik igenis képesek teljesíteni azt, ami elő van írva. A többinél meg nem kell vásárolni, szvsz ilyen egyszerű, a pénzünkkel szavazunk. ;)

    A fogyasztóvédelmi felügyelőségek már (EUs hatásra) nem foglalkoznak egyedi ügyekkel, nem vonulnak ki ellenőrizni, csak mert bejelented nekik az esetedet. Legtöbbször az a válasz érkezik, hogy menj békéltető testülethez és bíróságra. Ezen sokan fennakadnak, de ilyen szempontból elkényeztetett minket az előző időszak - a fogyasztó a kiskerrel köt egy adásvételi szerződést, ebbe a mai világban nem igazán jó, ha beavatkozik ''fentről'' egy állami szerv. Viszont ha tömeges panaszok érkeznek egy üzletre (nem írom le a nevét, de lesz várhatóan az egyik számtech hálózattal szemben is), akkor ún. közérdekű keresettel próbálják jobb belátásra bírni az ilyen cégeket.

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • pisti

    őstag

    válasz Loha #11 üzenetére

    Én nemrég jártam pont úgy, hogy a vadi új Asus K8n4e alaplap meg se mukkant indítás után. Másnap visszavittem és mivel utolsó darab volt visszafizették az árát. Nem is kellett nekem mondani, ők hozták fel ezt és utána vissza is kaptam az árát. Igaz ez egy nagyker volt. De azért vannak normális üzletek normális emberekkel.
    Egyébként le se tudták ellenőrizni, hogy igazat mondok-e mert nem volt az alaplapba való proci nekik épp, de szépen ecseteletem nekik, hogy mindent kipróbáltam amit csak lehetett és nem problémáztak. :)

Új hozzászólás Aktív témák