Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • exedoc

    senior tag

    válasz Hopkins95 #53 üzenetére

    Ettől tartok én is. Egyébként az Epic nagyon jól sakkozott. A jelenlegi motorjuk is elég frankó, tehát nem csak játékok készülnek vele, hanem belső látványtervek stb-stb hosszú a sor. Amíg a PC-s vonal nem veszi fel a fonalat, addig nekik ott a régi motor, az új konzolok beköszöntével pedig tarolni fognak ezzel a technológiával szerintem. Főleg ha megindulnak a PS5 eladások.

    Erős a gyanúm PC-n még hosszú idő lesz mire történik valami. Az Epic most egy új irányvonalat adott. (Vagy a PS5?) Elég szomorú, hogy eddig senkinek nem jutott eszébe (vagy nem tudunk róla), hogy az SSD-t lehetne használni memóriaként. Memóriagyártók súlyos összegekért tolják rá a user-ekre a 32-64-128 GB-s kiteket, csak legyen is aki megveszi. Sok idő lesz mire hardveresen és szoftveresen is adott lesz minden ahhoz, hogy ezt PC-n is élvezhessük. És ugye a kérdés, hogy mennyiért.

    [ Szerkesztve ]

  • Shing

    őstag

    válasz Hopkins95 #53 üzenetére

    Nem érdekes szituáció, ugyan ez volt amikor a PS4 jelent meg.

    "A szomorú valóság, hogy jelenleg nincs olyan PC-s konfiguráció, ami képes lenne az Xbox One és a PlayStation 4 technikai képességeivel vetekedni. Bizonyos korlátok ráadásul a PC-n igen sokáig megmaradnak, mivel nem a hardverrel van a gond, hanem a PC-s API-k fejlődésével."
    FORRÁS

    "A PlayStation 4-gyel ez működni fog, hiszen a hardvert konkrétan erre fejlesztették, de a PC problémásabb, mivel ma nincs olyan konfiguráció, ami megfelel a fentebb említett koncepciónak."
    FORRÁS.

    "Pár PlayStation 4-es játék szebb lesz a PC-s portnál"
    FORRÁS
    Spoiler: nem lettek. Egyedül a nextgen Fifa csúszott 1 évet.

    "...Persze a PC esetében már jönnek a gondok, így az adott effekteket le kell cserélni, vagy rosszabb esetben el kell távolítani a PC-s portból. Utóbbit senki sem szeretné, így könnyen lehet, hogy a legfőbb megszorítások megszüntetésére igen gyorsan jön majd egy újabb DirectX frissítés."
    FORRÁS
    Spoiler: Nem volt jellemző egyáltalán az első években, Win7-DX11 kombó mindenre elég volt.

    "Véleményünk szerint ezzel a PC-s játékpiac egy átmeneti helyzetbe került, amikor is biztos lesznek olyan játékok, melyek a két új generációs konzolon többet nyújtanak, de idővel és az új hardverek érkezésével ez a hátrány abszolút leküzdhető."
    FORRÁS
    Spoiler: Nem történt meg, nem kellettek hozzá APU-k sem. Ja és a konzolok sem maradtak fixek.

  • exedoc

    senior tag

    válasz Hopkins95 #56 üzenetére

    Ez nagyon igaz. Félreértés ne essék, nagyon örülök neki, hogy asztali fronton természetes lett a 8 mag / 16 szál és feljebb, de azért a mag / szál szám növekedésén, meg az 1-2 évenkénti chipset váltáson túl valami előremutatóbb dolog már azért történhetett volna a PC-s vonalon. Most kaptak egy sallert a konzoloktól. Viszont ez megint nem segít az amúgy is évről évre zsugorodó, és horrorisztikusan dráguló PC-n. Ráadásul egy új technológia hardveres és szoftveres bevezetése / felfutása iszonyatosan sok idő ilyen sokrétű iparágban. Ne feledjük a konzol valószínűleg több éve csak erre készül az AMD konyháján többek között. Míg a PC-s vonalon ezer gyártó tevékenykedik sokféle hardverrel, és a Microsoft bábáskodásával. Ezt a futamot most igencsak a PS5 nyeri majd.

  • bil

    tag

    válasz Hopkins95 #88 üzenetére

    Hát igen, akkor lehet át kellene fogalmaznom 4/8-ra.
    Egyébként ahogy olvasom a konzolnál a bottleneckeket ütik ki, amik viszont a PC-nél jelen vannak / lesznek. Max brute-force alapon fogja ezt utolérni a gazdag gyerekek PC-je jópár év múlva.
    Summa summárum, lehet megint megérjük, hogy a konzol beelőzi az aktuális PC-ket, ami ugye a PS4 esetén nem igazán volt igaz. Meglátjuk, nem flame-elni akartam. :R

    This is extremely dangerous to our democracy!

Új hozzászólás Aktív témák