Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Hoppá, erről lemaradtam!
Érdekes infók ezek most nekem, ennek a cikknek fényében végigolvasom az egészet amit linkeltél, mert akkor mindjárt más megvilágításba helyezi a dolgot! Mai szemmel azért megmosolyogtatnak kicsit azok a dolgok, amiket Abu ott leírt. Hisz nem lehet olyan Playstationre is megjelent játékot mondani, ami azon jobban futna, még szerintem akkor sem, ha az akkori hardverekhez mérem. Az extra effekteket meg épp a konzolok nem szokták bírni, azokból kell kivenni vagy leredukálni draw distanceot, hogy elfogadhatóan fusson. A konzolról átírt PC-s portok meg legalább olyan jól, ha nem jobban néznek ki PC-n(pl. Quantic Dream játékok), de futni jobban futnak.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
exedoc
senior tag
Ez jóval másabb szitu most. Egy kicsit tegyük helyre. A többi fejlesztő engine-jével lehet, hogy nem tesz akkora csodát a PS5. A hangsúly itt a PS5 és az Unreal Engine 5 együttes ereje. Az Epic új motorja merőben máshogy közelíti meg a játékfejlesztést. Sokan szerintem nem igazán látják, hogy min van a hangsúly illetve miben van hatalmas fejlődés. Ekkora poligonszámú megjelenítést, ilyen textúra felbontással ilyen nagy ugrással nem láttunk még soha. Nem egy játékmotorban, sehol sem.
-
MaraTóni
tag
+1
én is pont erre gondoltam, de lusta voltam összeszedni...egyesek már temetik a PC-t, eme csodás cikk hatására, noha ez a csoda PS5 még csak meg sem jelent, lehet idén nem is fog már, és mire jönnek majd a címek rá, és majd látjuk valójában mire is képes az még majdnem egy év...
addigra lesz Ampere, lesz DX12 Ultimate, és még ki tudja micsoda... sztem a PC megint alázni fog, de minimum egálban lesz
csak a fejlesztőkön múlik mit hogyan írnak meg az adott platformra -
paprobert
senior tag
Köszönöm az alapos kutatómunkát... hát igen.
A generáció végére nyílt az olló a konzol megjelenése körüli PC-khez képest. Azaz a 750Ti, mint a 2014-es konzolverő belépő PC GPU-ja ma már semmire nem elég.
De hogy ez bekövetkezzen, kellett 6 évnyi szoftver evolúció, miközben a PC hardver nem állt meg, tehát nagy törés nem volt érzékelhető.A jelen generációban igazoltabbnak érzem a félelmeket, de inkább a CPU oldal felől, nem a grafikát tekintve.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Horgász topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elektromos cigaretta 🔞
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...