Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    Ez így rendben van, csak nem kell megint a PC-s vészharangot kongatni. API-s, GPU memória menedzsmentes limitációkról sztem egy az egyben szó volt ennek a generációnak a kezdetén. Aztán kiderült, hogy mégsem volt annyira limitáló tényező. Illetve csak a generáció végére.

    1 év mire kész az engine (és a konkurencia is így lehet vele), még több év mire kijön az első játék ami keményen használja (2025?). Addigra PC-n már van PCI-E 6.0 (akár intelnél is ;] ), DDR5 memória, GPU-n meg ki tudja mi... és persze nem csak a sebesség hanem a méretek is növekedni fognak. Az meg elég ha az átlagember gépében van PCIE4.
    Az API-k pedig ugyan úgy felzárkózhatnak, az majd kiderül mennyire kell alapjaiban más. Max megoldják brute force-ból, ahogy eddig is tették.

  • Shing

    őstag

    válasz Hopkins95 #53 üzenetére

    Nem érdekes szituáció, ugyan ez volt amikor a PS4 jelent meg.

    "A szomorú valóság, hogy jelenleg nincs olyan PC-s konfiguráció, ami képes lenne az Xbox One és a PlayStation 4 technikai képességeivel vetekedni. Bizonyos korlátok ráadásul a PC-n igen sokáig megmaradnak, mivel nem a hardverrel van a gond, hanem a PC-s API-k fejlődésével."
    FORRÁS

    "A PlayStation 4-gyel ez működni fog, hiszen a hardvert konkrétan erre fejlesztették, de a PC problémásabb, mivel ma nincs olyan konfiguráció, ami megfelel a fentebb említett koncepciónak."
    FORRÁS.

    "Pár PlayStation 4-es játék szebb lesz a PC-s portnál"
    FORRÁS
    Spoiler: nem lettek. Egyedül a nextgen Fifa csúszott 1 évet.

    "...Persze a PC esetében már jönnek a gondok, így az adott effekteket le kell cserélni, vagy rosszabb esetben el kell távolítani a PC-s portból. Utóbbit senki sem szeretné, így könnyen lehet, hogy a legfőbb megszorítások megszüntetésére igen gyorsan jön majd egy újabb DirectX frissítés."
    FORRÁS
    Spoiler: Nem volt jellemző egyáltalán az első években, Win7-DX11 kombó mindenre elég volt.

    "Véleményünk szerint ezzel a PC-s játékpiac egy átmeneti helyzetbe került, amikor is biztos lesznek olyan játékok, melyek a két új generációs konzolon többet nyújtanak, de idővel és az új hardverek érkezésével ez a hátrány abszolút leküzdhető."
    FORRÁS
    Spoiler: Nem történt meg, nem kellettek hozzá APU-k sem. Ja és a konzolok sem maradtak fixek.

Új hozzászólás Aktív témák