Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #64 üzenetére

    Hogy mennyire kell komolyan venni jól jelzi, hogy az előző generációs konzolokkal le is váltottuk PC-n a régi API-kat. Ha ugye ezzel nem lett volna gond, mert ugye én csak leírtam a gond létezését, akkor nem váltottuk volna le a régi API-kat. Egyiket sem. De láthatóan nem ez történt, hanem szépen az összes gondot, amiről a generáció elején írtam, elkezdték kezelni PC-n a szoftveres fejlesztésekkel. Ugyanez lesz most is, azzal a különbséggel, hogy ezúttal a hardvereknek komplett platform szintjén utol kell érni a konzolokat.

    A DirectX 12 Ultimate-ben erre a mesh shader kevés. Nyilván ez megfelelő a PS5 primitive shader helyettesítésére, de ez csak egy komponens. A Sampler Feedback Streaming, illetve a DirectStorage kellene, ha az Xbox Series X rendszereit nézzük, mert abból lehet valaha PC-s verzió, de egyik sincs a DirectX 12 Ultimate-ben. Egyedül Sampler Feedback van, de nem a streaming verziója, hanem a butított.

    (#71) Yany: Csak az SSG API-val megy az SSD-ig, és ott is csak a Radeon Pro SSG a támogatott, általánosan nem működik. Ez egyébként a konzolokon is részben API-n keresztül működik, például a DirectStorage és az SFS kombinációja az új Xboxon. PS5-ön is megvan ugyanez, csak nincs publikus neve.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák