Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz Synthwave #92 üzenetére

    Igen, de ezek nem igazán vannak szétválasztva.
    Ha k* gyors minden akkor nyilván k* gyors minden: a megjelenítés és a meghajtás is. (kivéve amit írtam: ghosting az amúgy gyors monitoron: ott "kézzel" gyors lesz, látványra nem)

    Viszont ez így eléggé brute force és hülyeséget szül a fejekben: gyk mi az amit még látsz és mi az amikor az egéren az input lagot érzed és nem látod.

    Gyakorlatra lefordítva: pl. itt az OLED, azonnali pixelváltással, ha hozzáhúzzák az elektronikát és lenyomják az input lagot akkor ideális lehet csillió Hz nélkül is kompetitív játékra a leszorított input lag mellett.
    Nomeg persze sw oldalon is kell ugyanez a lag leszorítás, de ott sem a sok 100fps okozza önmagában, hanem, hogy vár a megjelenítésre a bemenet/scene kezelés, aminek jó esetben nem feltétlen kéne így működnie. Ha mondjuk ez is szét lenne választva és 60-80Hz mellett is tudna aszinkron, minimális input laggal dolgozni akkor máris átléptük volna a sok Hz+fps problémakörét.

Új hozzászólás Aktív témák