Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KillerKollar

    senior tag

    válasz Abu85 #46 üzenetére

    Egyértelműen laikus vagyok hozzád képest a témában, és nem kétlem, hogy nektek valóban ezek a mérések jöttek ki, viszont összesen 4 játékot teszteltetek amiből 2 Vulkan alapú az alatt pedig jobban teljesítenek az AMDs hardverek, viszont nem sok játék támogatja... Szóval ha a tesztelt játékok 50%-a Vulkan alapú, akkor az fals összképet eredményez, hiszen a valóságban csupán a játékok pár %-a támogatja. A játékok nagy része a mai napig DX11-es, talán a következő konzolgenerációval ez majd megváltozik, mindenesetre a legtöbb vásárló az átlagot fogja nézni és nem az érdekli majd, hogy az adott cím DX11-es és rosszul skálázódik több szálon, ezért van kevesebb fps egy 12 magos 3900X-en csak a végeredmény fogja érdekelni. A hardcore gamerek nagyrésze sok játékkal jàtszik így a legcélszerűbb ha minél több címet teszteltek ami között szerepelhet alapú is, de nem mindegy, hogy 20 címből kettő az vagy 4-ből. Tudom a tesztelés sok idő, nem lenne korrekt elvárni, hogy ennyi hardvert 20 cím alatt leteszteljetek de akkor azt a keveset úgy célszerű kiválasztani, hogy az átlagolt végeredmény nagyjából pariban legyen a valósággal (valóság alatt azt értem, hogy ha 100 címet tesztelnétek akkor is hasonló átlag jönne ki). De ezt csak konstruktív kritikának szántam, ennek ellenére érdekes teszt és köszönjük a belé fektetett időt és munkát, az AMD-nek meg gratula a procikhoz, ez most tényleg nagyot szólt :)

  • Raymond

    félisten

    válasz Abu85 #46 üzenetére

    "Ami kiugró eredmény az az F1 2019. Ez többszöri mérésre is ezt tudta, annak ellenére is, hogy egy Intel által támogatott cím."

    Computerbase eredmenyek szinten 9900K-val raadasul Ultra-n:

    Valamit megiscsak elmertetek.

    [ Szerkesztve ]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

  • Strezi

    őstag

    válasz Abu85 #46 üzenetére