Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nekünk is 1.6 TDCI motoros autónk van, csak a miénk 2. generációs Focus. A miénk 110 lóerős verzió, ez mindössze abban különbözik a 90 lóerős verziótól, hogy az erősebb kivitelben változó geometriájú turbó van.
Ezek még a klasszikus, nyers turbódízel motorok, amikor gyorsítok, akkor 1800-1900 fordulatnál hátbavág a szívlapát, felépül a turbónyomás, elkezdi nyomni a levegőt, az adagoló meg elkezdi tolni a többlet üzemanyagot.
Aztán 3500-3700-as fordulatnál jön egy kisebb hátbavágás, átvált a turbó keretén a levegőirányító csappantyú, még több levegőt nyom be, amihez még több üzemanyag jár.
Vagyis ha te nem (sűrűn) nyomod 3500-as fordulatszám fölé a motort, akkor gyakorlatilag ugyanolyan motorod van, mint a 110 lóerős verzióban
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...