- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AliExpress tapasztalatok
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ASUS routerek
- Mikrotik routerek
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
RufuszX
senior tag
válasz vodkaboy22 #155 üzenetére
Erre csak annyit mondok, hogy 191 ezernél még nem volt turbó cserém... és semmi gondom a 3-as 1,6 dízel mazdával (ami PSA ráadásul...), ha normálisan kezeled nem lesznek ilyen költségeid, de ez mást tészta. Mindjárt nekem ugrik mindenki a kormolással, meg hogy kamuzok, szóval nem megyek bele, aki akarja elhiszi aki nem az nem. Aki akar az vesz dízelt, aki nem az nem.
15 ezres olajcsere szűrőkkel (üzemanyagszűrőt is időnként!), időben vezérlés csere és jó minőségű olaj és üzemanyag (semmi nagy titok nincs benne), ja és persze hidegen nem hajtjuk, agy komoly veretés után amikor forró a motor nem egyből leállítani (de ezt vásárlásnál senkinek nem mondják el, ha nulla műszaki érzéked van akkor nem is foglalkozol vele és mész 100k-nál turbót cserélni). Amúgy ezek minden motorra igazak, csak turbósnál hatványozottabbak a költségek és a hibalehetőségek száma is nagyobb. -
8th
addikt
válasz vodkaboy22 #155 üzenetére
Azért az elég durva vicc lenne ha egy turbó csere 500-800ezer forint lenne.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
bajnokpityu
félisten
válasz vodkaboy22 #155 üzenetére
vitarába is 0w20 kell. sok mindenben hasonlít a vitara 1.6 szivója a skyaktivra. kompresszió annyira nem durva, de viselkedésben elég hasonlóak.
viszont a gyári olaj+szűrő+munka suzukinál asszem15rugó. és ha jól emlékszem 15ezrenként kell cserélni.
vitara városi+város körüli fogyija első kézből: nyáron 5.6 télen 6.5. 7 litert ezzel kb csak padló-satu felváltva használattal lehet összehozni.
RufuszX: van ismerősi körben néhány 2.0TSI. TC szerint ezek totál hulladék fos blokkok, csoda, ha beindul kategória, de több (húzott és nem húzott) 1.8TSI, TFSI, RSt ismerek bármi hiba nélkül 200e fölötti futással. Többnek még gyári a kettőstömegűje is, turboja mindnek, olajfogyi nincs, hibakód computerbe nincs (égéskimaradás esetén kéne vinni szivószelepeket takaritani).
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen