- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Router gondok
- Google Chrome
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
RufuszX
senior tag
Asszony már rég rágja a fülem egy SUV-ért. A benzineseket annyira nem szeretem, de városba az kell neki. Amit írtok a fogyasztás abba nem akarok belemenni (
), de ha megállna automatával 8 körül a városban azt el tudnám viselni.
Tapasztalata van valakinek automatával vagy arra még várni kell?
-
RufuszX
senior tag
válasz
vodkaboy22 #155 üzenetére
Erre csak annyit mondok, hogy 191 ezernél még nem volt turbó cserém... és semmi gondom a 3-as 1,6 dízel mazdával (ami PSA ráadásul...), ha normálisan kezeled nem lesznek ilyen költségeid, de ez mást tészta. Mindjárt nekem ugrik mindenki a kormolással, meg hogy kamuzok, szóval nem megyek bele, aki akarja elhiszi aki nem az nem. Aki akar az vesz dízelt, aki nem az nem.
15 ezres olajcsere szűrőkkel (üzemanyagszűrőt is időnként!), időben vezérlés csere és jó minőségű olaj és üzemanyag (semmi nagy titok nincs benne), ja és persze hidegen nem hajtjuk, agy komoly veretés után amikor forró a motor nem egyből leállítani (de ezt vásárlásnál senkinek nem mondják el, ha nulla műszaki érzéked van akkor nem is foglalkozol vele és mész 100k-nál turbót cserélni). Amúgy ezek minden motorra igazak, csak turbósnál hatványozottabbak a költségek és a hibalehetőségek száma is nagyobb. -
RufuszX
senior tag
válasz
vodkaboy22 #168 üzenetére
A modern benzinesekben is sokban van kettőstömegű...
-
RufuszX
senior tag
Családi 206 1,4 hdi 160k-val csak városban rohangalasra nagyon ritkán autópálya. Nulla szerviz igény a kopó alkatrészeken kívül. De ezeket senki nem fogja elhinni. Alapvetően hitvita az egész meggyőzni senkit nem fogunk (és nem is akarok), csak látatlanban ne vágjuk rà élből hogy drágább, szarabb úgy hogy közünk sem volt hozzà...
Egyébként az az 1.6 hdi nagyon eltalált motor amit említesz (és nekem is van + a családban még 2), csak normálisan kell vele bánni.
[ Szerkesztve ]
-
RufuszX
senior tag
válasz
bajnokpityu #178 üzenetére
Pont erre is írtam, hogy megfelelő kezelés és gazda mellett ezeknek a motoroknak és alkatrészeknek is el kell mennie 200k fölé gond nélkül, sőt...
15 ezres intervallumot adna meg a Suzuki? Ezt örömmel hallom, ha igaz.
[ Szerkesztve ]
-
RufuszX
senior tag
válasz
vodkaboy22 #181 üzenetére
Főleg örvendetes annak fényében, hogy most rákerestem és csak a 4L olaj 12k.
Új hozzászólás Aktív témák
lo A Magyarországon gyártott Suzuki Vitara új szériáját, a turbós benzinmotorral szerelt S kivitelt volt lehetőségem kipróbálni.
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Hobby elektronika
- Politika
- PlayStation 5
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Ukrajnai háború
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- -30% Lenovo ThinkPad T14 Gen 4:i5 1335U,16GB DDR5 5200MHz,512GB,vil.HU bill,Lenovo pré.gari 2027.7.9
- Fx 8350+alaplap+16gb ddr3
- Philips Fidelio X2HR (új, bontatlan, 2 év garancia)
- Jonsbo CR-2000GT Dual Tower 2x120mm PWM ARGB processzor hűtés (új, bontatlan, garancia)
- beyerdynamic DT 990 PRO 250 Ohm nyitott stúdió fejhallgató (új, bontatlan, 2 év garancia)