Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pxs

    aktív tag

    válasz ceia #18 üzenetére

    "Találjanak ki más nehézségeket, pl. AI, logika, rafinált pályatervezés.. és hagyjanak nyugodtan játszani :D "

    A legtöbb fejlesztő k* lusta, vagy nem is az, csak épp tudja, hogy a bevált ötleteket érdemes másolni - ezért van annyi igénytelen, trágyadomb kategóriás klón. De említhetném a "csapatépítős-harcolós" "RPG-ket" is, amiktől már konkrétan rosszul vagyok. Full igénytelen 'rendszer', 3-4 féle tulajdonság minden karakternél, de látványos...7 éves kölköknek. A Z-kategóriás Settlers-klónok, meg a Bejeweled-klónok vannak mindenfelé és a nemzetközi Google Play toplistát egy totál idiótaság (Don't Tap The White Tile 2) vezeti (persze az is IAP-os, mert miért ne). El vannak kényelmesedve a fejlesztők, nem fogják megerőltetni magukat jobban, amíg így is dől a lé. Belegondolt már valaki abba, hogy olykor egy-egy kretén játék IAP vásárlásaiba van, aki egy PC-s AAA cím árának 5-6x-osát is beleöli?

    Pont az IAP miatt kényelmesedett el szinte mindenki. A kreténebbek ráadásul (a fejlesztők 95%-a) ráerőltetik azt szegény játékosra, kvázi lehetetlenné téve a továbbjutást nélkülük. De hozhatnám ellenpéldának az Angry Birds 2-t, ami frusztráló tud lenni, mégsem lehetetlen benne továbbjutni a későbbi szinteken sem és (NAGY plusz!) amikor elfogynak az életek, akkor is kínál 1-2 oldalágat, amíg töltődnek (aréna, daily challenge).

    'The key to success is just that - standing up one time more than falling.' Regisztrált: 2005-09-29 21:12 - fanatikus tag

Új hozzászólás Aktív témák