- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
-
IT café
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
Janaboy
veterán
válasz Williamgrant #19243 üzenetére
Hm..melyik zipre gondolsz?
Amugy mar osszekapaltam mindent.
Janaboy
-
Lucifer-i
csendes tag
válasz Williamgrant #19161 üzenetére
Szia! Nekem is a SOny z3 compact esetében a 6.1 frissítés után a felső ártesítő sávot alig tudom lenyitni.
Digitizer hibát gaanciában javítanak?
Köszi a választ előre.
Üdv FecóLucifer:)
-
sanyi0627
senior tag
válasz Williamgrant #19309 üzenetére
Elvileg mem.kártyára mentette a program.(kB 6x készített mentést) de egy darabot nem talál a kártyán.megnézem gépről a kártyát.
http://logout.hu/bejegyzes/sanyi0627/uzleti_szabalyzat.html
-
Bimmer01
újonc
válasz Williamgrant #19347 üzenetére
Nincs
-
androklész
csendes tag
válasz Williamgrant #19354 üzenetére
Az fasza, Telenoros garanciás, gondolom akkor nem lehet így variálni vele, mert oda a gar....akkor ezek szerint együtt kell élnem ezzel az idióta szarsággal......
-
#65755648
törölt tag
válasz Williamgrant #19353 üzenetére
Na végül csak ma jutottam el odáig, hogy megcsináljam a flashelést. Sajnos eddig para van. 3-adszor próbálom, de a "Flashing data" zöld csík különböző pozíciókban elakad és utána semmi. Az összefoglalóban linkelt 5.1.1-et próbálom felrakni.
Drivereket mind felrakta zöld pipával. USB portot váltottam. Próbáltam "wipe"-okat bepipálva és anélkül is. FSC-t kérdezi azt próbáltam "yes"-el és "no"-val is.
Mit tudok még kipróbálni?
Help plz! -
#65755648
törölt tag
válasz Williamgrant #19370 üzenetére
Köszönöm Neked is és a többieknek is! Végül 1-2 kisebb agyvérzés után egy korábbi android verzió felment rá. Ez viszont 4.4-es volt, így végig kellett játszanom lépésenként amíg eljutottam az 5.1-ig.
Viszont az eredeti célt nem sikerült teljesen elérni. Eredetileg azért akartam downgradelni, mert az aksi drámaian kezdett merülni, még egy átlag Samsungnál is durvább lett, vagyis minden nap töltenem kellett. Olyan használattal amivel korábban heti 1-2 alkalommal töltöttem...
Most mióta felraktam a korábbi ROM-ot kicsit jobb lett, de nem a régi.
4-5 óra alatt Stamina-val is merült 10%-ot, szinte hozzáérés nélkül. Lehet ki kéne cseréltetnem az akkut? -
PACSA75
őstag
válasz Williamgrant #19380 üzenetére
Sajnos számla nélkül kaptam, így nem tudom hogy lesz e garancia. De próbálkozom. Írtam emailt, eddig semmi válasz, azt hiszem ma telefonon is futok egy kört.
-
PACSA75
őstag
válasz Williamgrant #19382 üzenetére
Léci áruld el hogy tudnám megszerezni. A tulajdonostól sajnos nem. Más településről rendeltem, futár hozta, és mivel egy csöppet átvert, azóta nem is válaszol a hivásra. Vállaltam a kockázatot, ugyhogy nem rinyálok, no meg ezen kívül nincs más baja, de ha elárulod hogy tudnék a számlához hozzájutni, megköszönném.
-
VMatteo
őstag
-
VMatteo
őstag
válasz Williamgrant #19414 üzenetére
Nem vitázni akarok, kókány, én is tudom, de az szerintetek normális ha a itt a szervizről megy mindig a beszélgetés? Persze elküldhettem volna ismét a cordonhoz, csak lassan ott járunk már, hogy nekik vettem a telefont. Arról nem is beszélve, hogy kaptam már onnan úgy vissza Z1c-t, hogy a simkártya tálcát nem küldték vissza, magyarul mindent lehetett csinálni a telefonnal, csak telefonálni nem. Mondom semmi baj nem lesz ha elreped a kijelző, akkor még megtaposom a telefont, és kidobom a kukába, nincs ezzel semmi baj.
És felőlem beírhatjátok most 20an, hogy nektek az égadta egy világon semmi bajotok se volt még a telefonnal, ennek örülök, látjátok az én telefonjaimmal volt, pedig vigyázok rájuk.Tisztelet a Gépésznek!
-
PACSA75
őstag
válasz Williamgrant #19419 üzenetére
Ez a helyes válasz, ott a pont +1.
-
pikszel
őstag
válasz Williamgrant #19419 üzenetére
Arra a stressz tesztet én is megnézném.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
VMatteo
őstag
válasz Williamgrant #19419 üzenetére
többször írtam, értelmes választ nem kaptam, szeptemberig van garancia, olyan sokat nem buktam.
Tisztelet a Gépésznek!
-
VMatteo
őstag
válasz Williamgrant #19424 üzenetére
már csak nem kell, nem hoztam vissza a koliba a pillanatragasztót
Viszont, elég gyorsan merül android 6al a teló, sztem át kellene állnom vmi főzött romra. Létezik olyan amiben a csengőhangerő megvan növelve?Tisztelet a Gépésznek!
-
Vanir
veterán
válasz Williamgrant #19430 üzenetére
Köszi!
-
bajzal
őstag
válasz Williamgrant #19437 üzenetére
Igen ez már meg volt, van már esetszámom, így is volt bent szervizben, de akkor sem javították, de most 4x-re azért is van szervizben a foltos kijelzőn kívül, mert hangszórót cseréltek, hogy miért azt nem tudom, és rosszul rakták vissza a hátlapot, a kamera felőli oldalon nagyobb a rés mint a másikon.
A Sony Ügyfélszolgálat nem segít, emailezek velük már egy ideje, de mindig csak megírják a nagy semmit, meg, hogy a cordon-nak van igaza.
eddigi 3 válaszuk emailben:
"Sajnáljuk, hogy ismét kellemetlenséget tapasztal Sony Xperia Z3 (D6603) készüléke javításával kapcsolatban. Tájékoztatni szeretnénk, hogy esetét június 27-n továbbítottuk a Sony Mobile magyarországi hivatalos szervizpartnere felé, ahol alaposan átvizsgálták a készülékét, majd ismételten az a döntés született cégünk részéről, hogy a készülék kijelzőjét nem cserélik garanciális keretek között, mivel ahogyan Önnel a korábbiakban közölték, a jelzett hiba nem befolyásolja a készülék rendeltetésszerű használatát."
"Sajnáljuk, hogy nem tudja elfogadni a Sony Xperia Z3 (D6603) készüléke javításával kapcsolatos döntését cégünknek. Sajnos csak ugyanazt tudjuk elmondani, amit előbbi emailünkben is: esetét június 27-n továbbítottuk a Sony Mobile magyarországi hivatalos szervizpartnere felé, ahol alaposan átvizsgálták a készülékét, majd ismételten az a döntés született cégünk részéről, hogy a készülék kijelzőjét nem cserélik garanciális keretek között, mivel ahogyan Önnel a korábbiakban közölték, a jelzett hiba nem befolyásolja a készülék rendeltetésszerű használatát."
"Sajnáljuk, hogy kellemetlenségei vannak a Sony Xperia Z3 (D6603) készüléke javításával kapcsolatban, ugyanakkor köszönjük, hogy értesített, hogy készülékét ismét leadta a szervízben.
Szervízszakembereink bevizsgálják a készüléken tapasztalható meghibásodást, majd ismételten kiállítják ezzel kapcsolatban a szakvéleményt, amiről Önt majd értesítik."Mindvégig személyesen vittem be nekik, beszélni akartam múltkor a szerviz vezetővel, de távol volt, legközelebb most már szívesen elbeszélgetnék vele, hogy miért nem indokolt a kijelzőcsere.
-
bajzal
őstag
válasz Williamgrant #19439 üzenetére
Igen, eddig is vettem fel mindent Mondjuk az Ügyfélszolgálattal eddig még csak egyszer beszéltem amikor esetszámot kértem, de akkor is csak egy értetlenkedő nő volt. Na mindegy, azért felhívom megint. Meg múltkor már hívtam valami Sony Magyarországot is, ezt:
Sony Europe Limited Magyarországi Fióktelepe
Cím: Budapest, Váci út 144-150, 1138
Telefonszám: (1) 346 8200Mondta egy nő telefonban, hogy továbbítja valakinek az esetet, utána néz és visszahív, hát azóta se hívott, ez volt már vagy egy hete szerintem.
A költségeim térítése alatt mit értesz? Utazási költség stb..?
és amúgy ezek után szerint már kérhetek tőlük új telefont is, mert már több mint 1 hónapja húzódik, és 4x-re van szervizben.
Igen, mindenhol olvastam, hogy mindenkinek cserélték eddig a foltos kijelzőket...
[ Szerkesztve ]
-
bajzal
őstag
válasz Williamgrant #19441 üzenetére
Jó ötlet, köszi Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ugyan azt elmondták amit emailben leírtak. Várjam meg amíg megkapom a telefon megint. Kérdeztem, hogy mi van akkor ha nem javítják. Azt mondja majd kiállítják megint a szakvéleményt, aztán kész. Felhívtam a Sony Magyarországot is, azt mondta a nő, hogy kapcsol valakit, aztán ő meg nem vette fel.
-
bezz
tag
válasz Williamgrant #19459 üzenetére
Semmi ilyenem nincs.Mindenem gyári. Próbáltam gépről is. Töltővel nincs baj, mert a gyerek Z3c-jét jól tölti.
Visszaállításra most időm nincs, meg amúgy se szívesen tenném, mert rengeteg cucc van rajta.
Újraindítást csináltam.
Tegnap baszkuráltam a szerviz menüt, de csak a tömítettséget ellenőriztam... szerintem...[ Szerkesztve ]
-
flirt
tag
válasz Williamgrant #19482 üzenetére
Ok kissé túlzás volt, szóval a végeredmény a szemnek úgy tűnik, mintha...
-
BRIKLY
veterán
válasz Williamgrant #19501 üzenetére
És ez a Francia ez vajon mennyi idő alatt ér ide? A kínai nyilván vagy 3 hét..
A linkelt kijelzőre múltkor azt írtad,3-5 nap,az ugye U.K. Nem esne jól,hogy a kijelző megjön,de várjak még heteket a ragasztóra,hogy össze is tudjam rakni.
Pláne,hogy az is kérdéses,hogy a hátlapot sikerül-e levenni épségben. Ha nem,azt is rendelhetek,a végén meg majd 2 hónap mire lesz valami a telefonból.(#19500) PACSA75: Törött kijelzőmet akarom cserélni,nem csak egy ragasztás kell. GSM szervizre meg egy Nokia 3310-et se bíznék,nem hogy a Z3c-t...
[ Szerkesztve ]
-
BRIKLY
veterán
válasz Williamgrant #19503 üzenetére
Örülök,ha a rendeléshez elég lesz az angol tudásom,nem hogy még kérdezgessek
Persze,tudom,csak ugye egy apró rossz mozdulat,és annyi.Lehet,hogy mag kockáztatom ezt.
Vagy.. [link] Ezt jó sokan vették. Igaz,hogy sok a posta,de még így is olcsóbb. még egy (3270 sold).
-
BRIKLY
veterán
válasz Williamgrant #19505 üzenetére
Nyilván,de azért örülnék ha jót választanék. De véleményeket sem találok róluk.
-
bajzal
őstag
válasz Williamgrant #19441 üzenetére
Sikerült! Kicserélték a kijelzőmet 5 hétig tartott az egész vitatkozás stb.. de meg van ez a lényeg. Új kijelző, keret, meg még hangszóró is. Köszönöm mindenkinek aki segített ötletekkel
[ Szerkesztve ]
-
Bjørgersson
félisten
válasz Williamgrant #19528 üzenetére
November 11-ig garanciális, ezért gondoltam, hogy hátha van mód esetleg valamiféle meghosszabbításra, ha mondjuk lejárt garancia utáni plusz garancia vásárlására nincs.
TcK_Macro <3
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
bajzal
őstag
válasz Williamgrant #19528 üzenetére
Hát mire hazaértem már jön is fel a hátlap jobb alsó sarka
Ilyenkor cserélik a hátlapot? Észre vettem egy mély karcot az alján, ami nem volt, mert hibátlan volt a hátlap, de már aláírtam a papírt, elhoztam, nem vettem észre ott, rám fogják fogni, hogy én karcoltam meg
-
KYZRR
őstag
válasz Williamgrant #19528 üzenetére
Teljesen mindegy a "még garanciális" dolog, mert ha nem is lenne rajta, akkor se lehetne vásárolni plusz garanciát a készülékre. A számla mellé általában adnak garanciajegyet is, ha normális helyen veszi ez ember.
You can only die once, make sure it is worth it...
-
bajzal
őstag
válasz Williamgrant #19532 üzenetére
igen, tudom
És azt nem tudod, hogy ilyen hátlap felválásnál cserélik e a hátlapot, vagy csak a ragasztót? Mert azt tudom, hogy pl Z3 compact-nál ha leválik a kijelző, akkor cserélik az egész kijelzőt.
-
daty5
tag
válasz Williamgrant #19532 üzenetére
Én sem kaptam hozzá külön garanciajegyet.
Hívtam a kereskedőt, és ő mondta, hogy az IMEI alapján (ami rajta van a számlán) van rá 1 év gyártói garancia. -
PACSA75
őstag
válasz Williamgrant #19559 üzenetére
Jó áron, de nem valami jó állapotban, sajnos picit megszívtam, de 10000 ft ból újjá varázsoltam. Egyébként erdélyi vagyok, és azt írtam 1500 ft volt a ragasztás, egy csöppet elszámoltam, 100 ron azaz kb 7500 ft, bocsi. Hiányzott a sd takaró fedél, kb 2000 ft, plusz fóliák és Nilkin tok, úgyhogy több mint 10000 plusz. De mostmár olyan mint az új, és imádom. Csak tartson ez a ragasztás.
-
knuckle
aktív tag
válasz Williamgrant #19541 üzenetére
nekem viszont továbbra sincs szerencsém a majommokkal....bevittem a telót, lévén le van vállva az alsó hangszórórács...jack lötöyög, stb.
visszakaptam, a telót úgy, hogy elméletileg full új keretet kapott, új kijelzővel, és a hozzá kapcsolódó alkatrészek cseréjével...munkalapra csak szöveg volt írva, semmi cikkszám mint eddig...a kijelző valóban fóliás volt, de az a kijelző az eredeti saját kijelzőm volt, mivel a hangszórórács ugyanúgy el volt válva, és szépen látszott rajta az árnyalat különbség is, a piszoktól...
tehát a kijelzőt ugyan kivették, és arrébb tették, mert ezt láttam is, alul nem volt már akkora rés, viszont ismét megpróbáltam árbaszni...
hívtam a sony-t, kaptam ismét számot, és adtam is vissza nekik, ahol természetesen a néni ismét bunkózott cseppet, met ő nem tehet róla, és nem ő a hibás...én meg közöltem vele, hogy az lehet, de én itt tudom elmondani a gondomat, és javítson ki ha rosszul tudom, de mintha normális emberi hangnemben beszéltem volna, és nem lekezelóen, nyomorultul...ekkor átvette, persze baromságot írt rá...
ezt kézzel javítottam...szóval a cordonban nem minden játék és mese...
8 dik alkalom után nyugodtan mondhatom, hogy azért még csak bepróbálkoznak...mivel karcmentes volt teljesen, ezért eccerű volt a menet részükről.... az ajtókat cserélték ki biztosan, a keret a régi szintén, hisz ugyanott van az a pici benyomás a mágneses csatlakozónál, ahova én tettem tesztnek.
ők nem tudják, én igen
az ajtók lettek csak cserélve semmi más...
mikor megkérdeztem, hogy ugye, ha most belepattintanám egy kis vízbe, akkor itt simán beázna a fenébe, akkor ugye full új telót kapok? azt a választ kaptam, hogy már miért tenném vízbe? hát mondom mert tán vízálló, és most csináltátok meg, és így ott lenn is bírnia kell...és ha nem akkor kisnyúl, de az nem az én gondom...
DE! ha azt mondod, hogy ki volt cserélve, akkor most azonnal szeretném látni a kivett kijelzőt, és egyéb cserélt alkatrészeket...valamint egy bontatlan új kijelzőt, amin le tudjuk ellenőrizni, hogy minden úgy van-e ahogy mondjátok, vagy esetleg már MEGINT madárnak néztek.
na ekkor már szikrát hányt a szeme a csajnak, de annyira, hogy nem is kaptam papírt a cseretelefonról...
komolyan mondom ez már tényleg vicc...."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
lamazonia
tag
válasz Williamgrant #19579 üzenetére
nekem gyári 6os van, szóval félő hogy hardver
Az elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.
-
sisley76
tag
válasz Williamgrant #19559 üzenetére
Sziasztok Williamgrant és Fórumtársak
Egy gyors kérdésem lenne felétek. SLMM-ezek, de nem próbáltam korábbi verziókat. Fogtam az utcsó 2.1 SLiMMet azaz egy 6.01-es droidot és feltettem, ismerkedem minden előnyeivel, hátrányaival. De nekem a legfontosabb az üzemidő. Gyári 6.0.1hez képest, plusz nyitott BL végett (kernel szinten is) a SLiMM nagyságrendekkel jobb.
Igen ám, de mielőtt kipróbálnám a korábbi verziókat, Benneteket kérdezlek meg, akik esetleg ugyanolyan felhasználói szokásokkal végigpróbáltatok egy garnitúrát ezekből, esetleg aki 4.4, 5, 5.1, 6 vonalat végigjárta...akár gyári szinten is. Mint felhasználói élmény, mind üzemidő érdekelne engem...Köszönettel, illés
-
daty5
tag
válasz Williamgrant #19538 üzenetére
Köszi!
Persze, hogy EU-s.
Az árukeresőn az egyik kiemelten ajánlott mobil kereskedésben vettem.
-
pc_seft
tag
válasz Williamgrant #19577 üzenetére
Akkor hard reset? Vagy szoftver frissítés?
-
VMatteo
őstag
válasz Williamgrant #19638 üzenetére
Fikáz a halál, amikor jó volt a telefonom dicsértem, keressétek vissza! Aki benéz tudjon már róla, hogy nem kicsi baj van a telefonnal! Gyerekek, hát mégis mivan? Kötelezően tapsolni kell mint anno Rákosinak?
Tisztelet a Gépésznek!
-
bajzal
őstag
válasz Williamgrant #19637 üzenetére
Ja akkor egy számlát, IMEI-vel, a gsm bolt nevével stb... és akkor rendben. Köszi!
-
VMatteo
őstag
válasz Williamgrant #19658 üzenetére
elvittem, nem egyszer, nem kétszer, cserélték az 1 napos telefonom, lehúzom a telefont és én vagyok a negatív? Ha neked ez elfogadható, hordd felőlem hetente a javíttatni a tiéd. Nem látod a fától a erdőt. Minden 2-3. hozzászólás már a garanciáról szól! Most tekintsünk el attól hogy valakinek megcsinálták igényesen, vagy nem. Normális ez?
Tisztelet a Gépésznek!
-
VMatteo
őstag
-
Brekii
tag
válasz Williamgrant #19708 üzenetére
Szerintem ez így zavaros.
A Cordon egy szervízpont. Azért nem ad vissza pénzt mert nem is adott el semmit. Vagy megjavítja, vagy ad egy cserére jogosító szakvéleményt. Az üzlet, (jelen esetben a szolgáltató dönti el mit is tesz az esetben) A fogyasztóvédelmi törvény alapján elsősorban javítási kötelezettsége van. Amennyiben nem lehetséges lehet áttérni más igényre. Ha megvásárolok (adásvételi szerződéssel mivel telefont nem érdemes máshogy) egy készüléket, azzal a tulajdonjogát (már ha az eladónak volt ilyen joga) is megvettem. Ez azt jelenti, hogy minden jog ami a készülékkel járt "jött vele". Azért van egy kis csavar, mert ha valamilyen hűség aláírás is történt amit módosít az ügylet például egy visszafizetés (mert hát akkor milyen összeget is kell visszaadni, a szerződés hogyan is áll utána, egyáltalán volt e tulajdonjoga a szerződés lejárta előtt). Ilyen esetben a szolgáltató ragaszkodik az eredeti partner megjelenéséhez, hiszen szerződést kell módosítani. Természetesen ez csak akkor van így ha élő szerződés köti a telefont. Ha nem akkor bárkinek is intézniük kell. Én egy okosórával a Telenornál jártam így. Kivertem a balhét és kicserélték. -
Brekii
tag
válasz Williamgrant #19713 üzenetére
Maga jog nem függ az ügyintézőtől :-). Az hogy mennyire akar kötözködni az már igen. Ha van egy bármim és annak rendelkezem a tulajdonjogával senkinek semmi köze hozzá hogy eladom e vagy nem. A fogyasztóvédelmi törvény nem ír elő olyat hogy a jótállást csak az eredeti tulajdonos érvényesítheti, így ezt megkövetelni sem lehet. Velem is próbálta, aztán majdnem sírás lett a vége :-). Természetesen ha mint mondtam szerződés köti, (ami alapvetően valamilyen részletfizetést takar) ott már lehetnek ilyen igényei a szolgáltatónak mert például lehet hogy csak egy részletet fizetett ki az ügyfél. Akkor mennyit is adjanak vissza? Hogy is lesz a szerződés utána? stb.
-
Brekii
tag
válasz Williamgrant #19712 üzenetére
Ez így korrekt.
-
Brekii
tag
válasz Williamgrant #19716 üzenetére
Akkor el vagyok tévedve. Viszont így nem értem mert a jótálláson túl nincs semmi. Senki nem fizet vissza senkinek semmit, hacsak nem rejtett hiba volt az eladáskor. Ha elromlott akkor így jártam nem? Miért is kérdés ez akkor?
-
AtHoS
nagyúr
válasz Williamgrant #19737 üzenetére
Há bakker jelenleg ennyi tellik tőlem
read-only mode on the forum
-
tomytomitomy
csendes tag
válasz Williamgrant #19751 üzenetére
Sajnos amit az Amazonról töltöttem le az folyamatosan crashel, nem tud elindulni :/, ezért próbáltam meg play-ről ami nem ad-free, de legalább elindul. Gondoltam a pro a useremhez van kötve, nem ahhoz honnan töltöttem le.
-
tomytomitomy
csendes tag
válasz Williamgrant #19754 üzenetére
Sikerült elindítani az Amazonosat is (Előre megadtam neki az engedélyeket a beállításoknál), de továbbra se ad-free, annyira nem zavaró csak nem értettem, de nem is ér ennyit.
-
#19784448
törölt tag
válasz Williamgrant #19787 üzenetére
Sajnos személyesen nem tudom bevinni a cordonba mert bp messze van úgyhogy marad az hogy beviszem a telekomhoz.
-
levente222
tag
válasz Williamgrant #19785 üzenetére
Igen, valóban megoldható hogy én küldjek oda futárt, viszont talán pont itt olvastam egyszer, hogy a szervizesek képtelenek voltak összecsomagolni a készülékét , a futár nem vette át. Ezt többször megcsinálták mire el tudta vinni. A futár nyilván engem zaklat telefonon hogy mi van, én viszont csak emailt tudok írni a sablonszöveget visszaíró ügyfélszolgálatnak. Sehogysem jó... :/
Samsung Galaxy S8+
Új hozzászólás Aktív témák
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen