- Synology NAS
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Windows 11
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajzal
őstag
válasz Williamgrant #19437 üzenetére
Igen ez már meg volt, van már esetszámom, így is volt bent szervizben, de akkor sem javították, de most 4x-re azért is van szervizben a foltos kijelzőn kívül, mert hangszórót cseréltek, hogy miért azt nem tudom, és rosszul rakták vissza a hátlapot, a kamera felőli oldalon nagyobb a rés mint a másikon.
A Sony Ügyfélszolgálat nem segít, emailezek velük már egy ideje, de mindig csak megírják a nagy semmit, meg, hogy a cordon-nak van igaza.
eddigi 3 válaszuk emailben:
"Sajnáljuk, hogy ismét kellemetlenséget tapasztal Sony Xperia Z3 (D6603) készüléke javításával kapcsolatban. Tájékoztatni szeretnénk, hogy esetét június 27-n továbbítottuk a Sony Mobile magyarországi hivatalos szervizpartnere felé, ahol alaposan átvizsgálták a készülékét, majd ismételten az a döntés született cégünk részéről, hogy a készülék kijelzőjét nem cserélik garanciális keretek között, mivel ahogyan Önnel a korábbiakban közölték, a jelzett hiba nem befolyásolja a készülék rendeltetésszerű használatát."
"Sajnáljuk, hogy nem tudja elfogadni a Sony Xperia Z3 (D6603) készüléke javításával kapcsolatos döntését cégünknek. Sajnos csak ugyanazt tudjuk elmondani, amit előbbi emailünkben is: esetét június 27-n továbbítottuk a Sony Mobile magyarországi hivatalos szervizpartnere felé, ahol alaposan átvizsgálták a készülékét, majd ismételten az a döntés született cégünk részéről, hogy a készülék kijelzőjét nem cserélik garanciális keretek között, mivel ahogyan Önnel a korábbiakban közölték, a jelzett hiba nem befolyásolja a készülék rendeltetésszerű használatát."
"Sajnáljuk, hogy kellemetlenségei vannak a Sony Xperia Z3 (D6603) készüléke javításával kapcsolatban, ugyanakkor köszönjük, hogy értesített, hogy készülékét ismét leadta a szervízben.
Szervízszakembereink bevizsgálják a készüléken tapasztalható meghibásodást, majd ismételten kiállítják ezzel kapcsolatban a szakvéleményt, amiről Önt majd értesítik."Mindvégig személyesen vittem be nekik, beszélni akartam múltkor a szerviz vezetővel, de távol volt, legközelebb most már szívesen elbeszélgetnék vele, hogy miért nem indokolt a kijelzőcsere.
Új hozzászólás Aktív témák
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!