Új hozzászólás Aktív témák

  • bajzal

    őstag

    válasz Williamgrant #19437 üzenetére

    Igen ez már meg volt, van már esetszámom, így is volt bent szervizben, de akkor sem javították, de most 4x-re azért is van szervizben a foltos kijelzőn kívül, mert hangszórót cseréltek, hogy miért azt nem tudom, és rosszul rakták vissza a hátlapot, a kamera felőli oldalon nagyobb a rés mint a másikon.

    A Sony Ügyfélszolgálat nem segít, emailezek velük már egy ideje, de mindig csak megírják a nagy semmit, meg, hogy a cordon-nak van igaza. :W

    eddigi 3 válaszuk emailben:

    "Sajnáljuk, hogy ismét kellemetlenséget tapasztal Sony Xperia Z3 (D6603) készüléke javításával kapcsolatban. Tájékoztatni szeretnénk, hogy esetét június 27-n továbbítottuk a Sony Mobile magyarországi hivatalos szervizpartnere felé, ahol alaposan átvizsgálták a készülékét, majd ismételten az a döntés született cégünk részéről, hogy a készülék kijelzőjét nem cserélik garanciális keretek között, mivel ahogyan Önnel a korábbiakban közölték, a jelzett hiba nem befolyásolja a készülék rendeltetésszerű használatát."

    "Sajnáljuk, hogy nem tudja elfogadni a Sony Xperia Z3 (D6603) készüléke javításával kapcsolatos döntését cégünknek. Sajnos csak ugyanazt tudjuk elmondani, amit előbbi emailünkben is: esetét június 27-n továbbítottuk a Sony Mobile magyarországi hivatalos szervizpartnere felé, ahol alaposan átvizsgálták a készülékét, majd ismételten az a döntés született cégünk részéről, hogy a készülék kijelzőjét nem cserélik garanciális keretek között, mivel ahogyan Önnel a korábbiakban közölték, a jelzett hiba nem befolyásolja a készülék rendeltetésszerű használatát."

    "Sajnáljuk, hogy kellemetlenségei vannak a Sony Xperia Z3 (D6603) készüléke javításával kapcsolatban, ugyanakkor köszönjük, hogy értesített, hogy készülékét ismét leadta a szervízben.
    Szervízszakembereink bevizsgálják a készüléken tapasztalható meghibásodást, majd ismételten kiállítják ezzel kapcsolatban a szakvéleményt, amiről Önt majd értesítik."

    Mindvégig személyesen vittem be nekik, beszélni akartam múltkor a szerviz vezetővel, de távol volt, legközelebb most már szívesen elbeszélgetnék vele, hogy miért nem indokolt a kijelzőcsere.

Új hozzászólás Aktív témák