Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz szacsee #5 üzenetére

    Ja. Kivéve azokat a hc játékokat, amelyek az új Havokot használják. Azoknál az extra fizikához szükséges lesz a Skylake. Valójában ez a Skylake a konzolokban található integráció másolata, amolyan inteles Kaveri APU. Ha van olyan játék, ami ebből profitál, akkor a PC portot nem muszáj lebutítani, mert ahogy fut Kaverin, úgy fut Skylake-en is.
    De amelyik játék ezt nem használja ki, ott ja ... gyorsabb lesz a Broadwell és a többi E-s platform.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Oliverda

    félisten

    válasz szacsee #5 üzenetére

    Azért ez így nem teljesen igaz, mér ha van alapjuk a pletykáknak. Mégpedig amennyiben lehet hinni ezeknek, akkor az összes gyorsítótár mérete duplázódik, amihez a Nehalem óta egyáltalán nem nyúltak. Plusz ott az új AVX, illetve valószínűleg lesz még jó néhány egyéb CPU-t érintő változtatás is. A Broadwell szvsz leginkább csak azért marad, mert ahhoz túl sokat fektettek bele, hogy csak úgy uk-muk-fuk kukázzák. Majd úgy alakítják ki a kínálatot, hogy annak is legyen hely, ergo megvegyék.

    [ Szerkesztve ]

    "Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

  • HSM

    félisten

    válasz szacsee #5 üzenetére

    Ha abból indulok ki, hogy a jelenlegi i5 4670K-m se nagyon igényli a tuningot, és mindent nagyon szépen visz a 290-es Radeonom mellett, így asszem ki fog nálam maradni a Broadwell.
    Pláne, ha abból indulok ki, hogy a Broadwell sanszosan nem lesz annyival gyorsabb a "régimódi" játékokban, mint amennyire bajban lesz a "nextgen" APU-khoz írt játékokkal.
    De legalább már látszik a horizonton a 4670-esem utódja... :DDD

    (#8) Oliverda: Ami a Broadwell-t illeti, az is játszhat, hogy lehet azt olcsóbb és egyszerűbben gyártható. A Skylake-es 3 csipes extra ramos mókája elég nagy falatnak tűnik ilyen téren... Valszeg a tuningot sem viselné olyan könnyen egy ilyen bonyolult cucc, míg a Broadwell-t lehet így ilyen célokra optimalizálni.

    (#9) Abu85: Az nem fog gondot okozni, hogy a konzolokban s a kaveriben egy elég morcos GCN Radeon dolgozik? Nem lehetnek itt gondok az eltérő architektúra miatt?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák