Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    válasz btprg #191 üzenetére

    A buszon kalauz 2 esetben volt ezidáig:
    A vállalatokat nem állami monopóliumok működtették akiknek "majdnem mindegy" ha veszteséges vagy nem "takarítják" a dolgot mert úgy sincs más és "állam megment a csődtől".
    A másik korszak meg az volt amikor mindenkinek kötelező volt dolgozni (bár náluk is inkább csak az elején amíg az "örökölt" rendszereket vitték tovább, ők később "sok ellenőr a buszokra", vagy már "nem is érdekes" módon álltak a dologhoz, hisz már akkor jelen volt a "nem kell gazdaságosnak lenni és/vagy profitot termelni a túléléshez" szemlélet)...

    Amíg nem állami egyetlen egy cég van a piacon addig lehet kvázi tiszta a járműpark ... bár azért most is könnyen futni olyan járműbe akik kutyát vittek, vagy belehánynak az autóba ... vagy benne hagyják a sz*ros pelenkát ... de nem kell félni egy fél éve már felmerül a "flották" egységesítése, és hogy 1 városban 1 szolgáltató legyen ... nyilván meglesz az ember akkor majd, hogy ki is nyer... vagy kin keresztül megy majd az egész.

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

Új hozzászólás Aktív témák