- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
Majdnem minden szempontból az. Nem a reklám helye, szóval belinkelni nem fogom, de az egyik számomra kedves autós videócsatorna is letesztelte ezt az autót és teljesen reális képet alkottak róla.
Egyébként pedig az egésznek nem látom a létjogosultságát, amikor 7.2m Forintért a Yaris HSD-től kezdve a vadonatúj Corolla Hybrid modelleken át annyi mindenre el lehet költeni ennyi pénzt. És ebbe beletartozik a Hatchback és a kombi is. Ha pedig divatos autó kell, akkor minimális ráfizetéssel pedig CH-R is van. Ezek pedig azért jelentősen több mindenre alkalmasak, egyedül a Yarisban lehet annyi kompromisszum, hogy szerintem gyenge, de viszont jelentősen olcsóbb is egy ilyen Smartnál. A Corolla család pedig a CH-R-ről nem is beszélve egy teljesen más univerzum.
-
.Szaki.
addikt
Én személy szerint gyűlölök tömegközlekedni.
A car-sharinggel pedig az a probléma, hogy addig amíg nincsen rendes lefedettség, normál méretű flottával (itt megint előjön az, hogy az elektromos autóknál télen a hatótáv mennyire jó, ugyanis jelentősen csökkent a bérelhető autók száma).
Na meg megint csak jön az, ami miatt soha a büdös életben nem fog működni ez az egész, hogy a felhasználók mennyire is törődnek azzal az eszközzel, ami nem az ő tulajdonukat képzi. -
.Szaki.
addikt
"Ford Kuga nagy dög "hobbiterepjáró" semmire nem jó viszont sokat zabál, ..."
A Kuga minden csak nem nagy dög még Európában sem, Amerikában pedig ha ezt mondanád elég hangosan nevetnének.Az pedig, hogy semmire nem jó szintén nem állja meg a helyét, a legpraktikusabb kategória egyik éllovasa, és fogyasztani sem fogyasztanak sokat ezek az SUV-k. Ráadásul ezekből ugyanúgy készülnek már hybridek is, ahogyan a most debütált Kugából (US modell Escape névre hallgat) is lesz plug in. Sőt, az Escape-ből 2011-ben is volt hybrid, de talán a 2003-as modellből is volt, ebben nem vagyok biztos.
Értem a mondanivalód csak a példa volt teljesen hibás.
-
.Szaki.
addikt
"Azt viszont nem értem hogy az SUV-k miért praktikusak?"
Pedig elég egyértelmű, hogy miért a legpraktikusabbak ezek az autók.
Kényelem szempontból tök jó, hogy széles, vállban nem szűk, kényelmesen lehet könyökölni, elég hosszú, hogy beleférjen a család csomagokkal, viszont mégis kellőképp rövid ahhoz, hogy akár a belvárosban is könnyen lehessen velük parkolni (rövidebb, mint egy felső közepes kombi), nem lógnak ki és többségük elég fordulékony is. A fogyasztásuk igazából teljesen korrekt manapság. A hasmagasság szintén előny, persze ma már az nem érvényes, hogy átlátni az autók felett hiszen nagyon sok már az SUV így meg ugyanott vagy, mint régen a szedánokkal, viszont nem kell tartani egy nagyobb fekvőrendőrnél vagy padkánál, hogy leér az alja. Motorikusan nyilván nem erőgépek, de kényelmesen, különösebb zaj nélkül lehet velük tartani akár 130km/h feletti sebességet is anélkül, hogy ez érezhetően problémát okozna (persze kizárólag lezárt német autópályán).
Szerintem ezekben egytől egyig jól teljesítenek a középkategóriás SUV-k, épp ezért tartom a legpraktikusabbnak. Hosszabb távokon is kényelmesek, de belvárosban sem problémás velük a közlekedés. Elég sokat kipróbáltam közülük, volt ebben a listában benzines és hybrid is, teljesítményben pedig 140-200LE-ig terjed ez a skála. Az egyedüli probléma talán az ha túl könnyű a bódé, például pályán egy Vitarát azért már tud dobálni a szél.
A külső már egy szubjektív dolog, szerintem baromi jól néz ki a többségük, de én a Sedanokat is kifejezetten szeretem, pl az aktuális Civic Sedan, a most debütált Corolla Sedan és a Camry is kifejezetten tetszik.
Na de befejeztem az OFF-olást, maradjunk ennél a csodálatos Smartnál.
[ Szerkesztve ]