- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- HBO Max & OD topic
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Excel topic
- PDF topik
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
aujjobba
addikt
A tömegközlekedés-gyűlöletet és a car-sharing-et mintha egy másik topikban mi már kibeszéltük volna, rémlik valami.
A telekocsi megoldásokra gondoltam egyébként, nem tudom miért carsharing-et írtam.
Az abszolut életképes, én is sokat használtam probléma nélkül, utasként/sofőrként egyaránt.
Amíg volt szabad hely az autómban... -
Nincsen
csendes tag
Igazad van, rosszul fogalmaztam.
A Kugat csak azért hozam fel, mert az jutott eszembe amerikai SUV kínalatból hirtelen.
És ott tényleg nem számít nagynak, de abban szerintem kiegyezhetünk, hogy idehaza relatíve nagynak tekinthetőek az SUV-k úgy általában.A másik, hogy nem is a fogyasztás, hanem a károsanyagkibocsátás a lényeg, (szintén én hibám) amiben a cikk szerint Quaskhai világelső negatív értelemben, hiába tudja a kívánt értéket próbapadon.
De a lényeg hogy atment a mondanivalóm.
Azt viszont nem értem hogy az SUV-k miért praktikusak?
Az utastért kényelmén, meg a kinézetén túl nincs olyan tulajdonsága, ami különb lenne bármely más autóénál.
Ha csomagtér kell, meg sok férőhely veszek egy kombit. Talán még egy átlag szedánnak is van akkora csomagtere mint egy SUV-nek.
Terepre nem igazán alkalmas, ez már az évek alatt kiderült, arra ott vannak normális terepjárók.
Aki ilyet vesz, legfeljebb vidéken a nagymamához menet, a faluban "terepezik", a földúton.Ez a kategória jó akar lenni mindenben, de mi tudjuk, hogy ami mindenben "jó", az igazán semmiben sem jó. Ilyen formán, az egész kategória létezése megkérdőjelezhető.
-
Ribi
nagyúr
Szerintem sem praktikusabb egyik sem mint bármelyik hecsbekk.
Pont azt tudják, csak szarabb légellenállással és emiatt magasabb fogyasztással.
Pont a légellenállás (és fogyasztás) csökkentése miatt ültetik egyre lentebb és "szoknyázzák" az autókat. Na ezt addig csinálták mire már ki lehetett hozni a visszaemelt autót. Pont mint ahogy egyre nagyobb minden autó köv szériája és a 20 évvel ezelőttihez képest már egyel magasabb kategória méretébe kerül. Aztán nagy ünnepléssel kihozzák a megváltó új szériát ami ugyan az mint a 20 évvel ezelőtti. Woa. Innováció a felső fokon.[ Szerkesztve ]
-
Nincsen
csendes tag
Elolvastam, meg is értem a szempontodat.
Fontos a praktikum de nem hiszem, hogy olyan sok lemondással jár, bármely más típus, ha az ember körültekintően választ.
Továbbra is luxusnak tartom hogy a kényelem miatt vegyen valaki ekkora autót, ami 22x több NOx-ot pőfög a levegőbe mint az előírt mennyiség.Ugyanakkor tisztában vagyok vele hogy nem én fogok megtéríteni itt embereket
"A külső már egy szubjektív dolog, szerintem baromi jól néz ki a többségük"
Szerintem is jól néznek ki, kevés kivétellel."A külső már egy szubjektív dolog, szerintem baromi jól néz ki a többségük"
Hát ahogyan ez kinéz azzal vallatni lehetne. Akkor inkább offolok aztán jöhet a bannhammer
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Toyota topik
- Automata kávégépek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Napelem
- Mini-ITX
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand