- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
Új hozzászólás Aktív témák
-
szipipeti
csendes tag
válasz Golyobis #159 üzenetére
Az első kérdés...
Mi volt előbb? Tömeges kerékpáros közlekedés, vagy autós? (biciklis)
Melyikből járműtípusból van több "forgalomban" (üzemképes kerékpár kb 4,5 -5.000.000 van az országban)
Melyik a környezetbarátabb?
Olcsóbb?
Tartósabb?
Az utak "méretezése"...
Amikor a magyarországi utakat méretezték a Pobjeda és az 500-as Trabant volt a szint, A nagy teherautó a 4T-ás Csepel és kb 20-22%-a volt a gépjárműves forgalom a mainak kilométerben is és darabszámban is...
A Dongós biciklis már "urizált" a "nagymenőknek" volt 125-ös Csepel, vagy Danuvia...
És egy másik példa:
Nézd meg mekkora volt a GOLF "1"-es autó fizikai méretei 1970-és évek végén, és hogy most mekkora a GOLF "7-es 8-as". Nem az utak mentek össze, az autók lettek túl nagyok! X5, X7 Q=7, Q8, ect...
Érdekes Marinéni és Pista bácsi "csepelbiciklijének" befoglaló méretei nem változtak 70 év alatt semmit... (még a keresztbe hátul felrakott PB palackkal sem)!
Szóval az autós nem fér el, nem a biciklis...
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Aliexpress tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- Ford topik
- Gyúrósok ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen