- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Titan3344
junior tag
-
Exelsior
senior tag
Hali, ismerős a szitu a szervizben. whitestone eddig nekem meg talán másnak is bevált. Nekem még hibátlan és könnyű volt felrakni.
Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935
-
Iceman83
tag
Szerintem nem lenne joguk garanciális javítást megtagadni kis festék leválás miatt.
Azt természetes használat során.
Nem értem miért kizáró ok kis festék kopás.
Nem horpadás lejtés miatt tagadnák meg.
Akkor olyan mint garanciát se adnának rá.
Mert szinte mindig van kis kopás.[ Szerkesztve ]
-
Iceman83
tag
Ez sima kopás.
Ezért megtagadni durva.
Biztos nem jogos,sehova nem írják festékkopás esetén nincs garancia.
Gyengében viszik rá festéket keretekre a gyártásnál is lehet.
Én biztos nem hagynám ilyen drága telefonál.
Zsanért nehéz megvédeni.
Samsung nem add zsanérra védelmet fólia vagy tok nincs gyári.
Tok nem nagyon van rá ami jól védi.
Ahogy olvastam zsanérvédős tokba is tudd karcokodni. -
motown5l
senior tag
Én írtam, hogy nekem a zsaner sarka is össze volt törve. Hátsó üveg össze törve. És még csináltak. Én szerintem, csak lusták a szervizbe.Semmi emberség nincs bennük.
Samsung members alkalmazasba kértem a szervizt. Ott probald meg.epp most jött tőlük az e mai,hogy meg vagyok e elégedve a az szervizelessukkel[ Szerkesztve ]
-
darnyi
tag
Ha valaki esetleg ebben a cipőben járna.
A TMX megtagadta a javítást mechanikai sérülésre hivatkozva, amik szerintem mindennapi használatból adódó karcok sérülések voltak.
Megreklamáltam a Samsungnál azt mondták küldjem vissza a TMX-hez mégegyszer. Visszaküldtem, ismét javítás nélkül kaptam vissza a készüléket, ugyanazon indokkal.
Megint Samsung, méltányossági eljárást kértem, mivel egyszerűen nem tudom azt elfogadni, hogy mondvacsinált indokokkal mikrosérülésekre hivatkozva elutasítják a garanciális javítási igényemet.
Ekkor már viszonylag korrekt volt a Samsung, egy hét alatt elbírálták az ügyemet, és bár elfogadták a szervíz véleményét a mechanikai sérülésről, egy egyszeri díjmentes javítást ajánlottak fel méltányosságból.
Ma jött vissza a teló. Mindent kicseréltek rajt az alaplapon kívül. Kijelzők, akksik,hátlap, zsanér, még új adatkábelt is adtak. Fóliázva mindenhol. Gyakorlatilag új a készülék. Viszont mivel a szervíz véleményét elfogadták, úgy értelmeztem a leírtakat, hogy elfogadva az egyszeri díjmentes javítást, a garanciát megvonják a továbbiakban. De sebaj, ennyit benyelek. Másfél évet csak kibír megint a fólia és a zsanér, addigra meg úgyis lejárna a jótállás. Ha esetleg valakit szivat még a TMX és nem sajnálja az időt rá, érdemes a Samsunghoz fordulni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest