- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
darnyi
tag
Nem akartam telefont venni, Fold négyet meg pláne nem. De mivel elég jó áron jutottam hozzá, adtam neki egy esélyt. Több mint egy hónaja használom.
Megtartom. Belső kijelzőt nagyon kényelmes használni, szép is de a külső se rossz. A kamera elég jó, és az üzemidő is abszolút pozitív.
Ami kompromisszum az a telefon vastagsága és tömege. De valamit valamiért. Iyenkor még könnyen becsúsztatom valamelyik kabátzsebbe, de nyáron azért nem lesz kényelmes. -
darnyi
tag
1 év két hónapos a teló, de most már sajna nem nyílik teljesen ki. Vizzel átmostam, fujattam kompresszorral, kicsit porszívózgattam is, ezeket a praktikákat olvastam de semmi változás. Ha beviszem ez vajon garis javítás lesz? Volt már esetleg aki ezzel vitte szervízbe?
-
darnyi
tag
Hali. Csak érdekességképpen írom le.
Engem is utolért a kijelző nyitásának hibája. Nem nyílott ki teljesen, plusz a fólia is felvált.
Elküldték szervízre ahol a javítást megtagadták mert egy makrofotón találtak a zsanéron egy fél milis festékleválást, amit az átvevőponton dolgozó kolléga 1 percig keresett mire nagy nehezen megtalált, hogy megmutassa mi akadályozza a garis javítást. Hát, köszi Samsung. De azért arra volt a szervíznek energiája, hogy mindent legyaluljon a készülékről, mégha a javitást meg is tagadták. Még egy köszi.
Viszont a belső fóliát így kicserélném én, van valakinek valamilyen tapasztalata, hogy melyikkel érdemes próbálkoznom? -
darnyi
tag
Ha valaki esetleg ebben a cipőben járna.
A TMX megtagadta a javítást mechanikai sérülésre hivatkozva, amik szerintem mindennapi használatból adódó karcok sérülések voltak.
Megreklamáltam a Samsungnál azt mondták küldjem vissza a TMX-hez mégegyszer. Visszaküldtem, ismét javítás nélkül kaptam vissza a készüléket, ugyanazon indokkal.
Megint Samsung, méltányossági eljárást kértem, mivel egyszerűen nem tudom azt elfogadni, hogy mondvacsinált indokokkal mikrosérülésekre hivatkozva elutasítják a garanciális javítási igényemet.
Ekkor már viszonylag korrekt volt a Samsung, egy hét alatt elbírálták az ügyemet, és bár elfogadták a szervíz véleményét a mechanikai sérülésről, egy egyszeri díjmentes javítást ajánlottak fel méltányosságból.
Ma jött vissza a teló. Mindent kicseréltek rajt az alaplapon kívül. Kijelzők, akksik,hátlap, zsanér, még új adatkábelt is adtak. Fóliázva mindenhol. Gyakorlatilag új a készülék. Viszont mivel a szervíz véleményét elfogadták, úgy értelmeztem a leírtakat, hogy elfogadva az egyszeri díjmentes javítást, a garanciát megvonják a továbbiakban. De sebaj, ennyit benyelek. Másfél évet csak kibír megint a fólia és a zsanér, addigra meg úgyis lejárna a jótállás. Ha esetleg valakit szivat még a TMX és nem sajnálja az időt rá, érdemes a Samsunghoz fordulni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest