Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F40

    csendes tag

    válasz Something_ #2132 üzenetére

    Így szerettem volna én is megoldani, előtte rá is kérdeztem, de ezt írták:

    "Tisztelt Ügyfelünk!

    Van lehetőség nálunk cserélni a kérdéses fóliát, de jelen pillanatban
    akadozik az ellátás a főraktárból és nincs készleten.

    Illetve, ennek a fajta fóliának (gyári eredetű), sajnos nem megoldható a
    néhány órán belüli felhelyezése, mivel egy speciális folyamattal végzik
    ezt a technikusaink, hogy ne buborékosodjon fel.

    Ezen felül az adminisztrációs folyamat sem automatikus a gyártó felé.

    Amennyiben még garanciális a készüléke, úgy mindenképp hozza magával a
    vásárlást igazoló dokumentumokat (számla, jótállási jegy), mert ezek
    hiányában csak fizetős keretek között tudjuk elvégezni a kért javítást.

    A javítás ára fizetős keretek között: 18.000 HUF

    Üdvözlettel:
    --
    Oktogon-Szerviz Kft
    1066. Budapest Teréz krt. 24"

    Nem formáztam le én sem, hanem karbantartási üzemmódba raktam a telefont, remélem, hogy ez tényleg tudja azt, amit ígér a Samsung.

    Üdv,

    F40

Új hozzászólás Aktív témák