Új hozzászólás Aktív témák

  • rob1

    csendes tag

    válasz barack2244 #7286 üzenetére

    Vodafone eSIM telepítése Galaxy Watch 4 LTE -re:
    - Vodafone ügyfélszolgálaton a meglévő/újonnan vásárolt fizikai SIM eSIM-mé alakításának kérése (akkor is, ha megpróbálna lebeszélni azzal, hogy nem szokott működni!)
    amíg az ügyintéző ezzel foglalkozik
    - a telefonon a Galaxy Wearable app - Óra beállításai - Mobilcsomagok
    - megjelenik/megjelennek a telefonban lévő SIM/SIMek
    - az egyik kiválasztása (nálam az egyik Vodás volt, így azt választottam)
    - az ügyintéző által időközben létrehozott eSIM kódjának beolvasása a telefonnal a monitorról
    - az órán a Beállítások - Kapcsolatok -Mobilhálózatok bekapcsolása
    - az eSIM PIN kódjának beírása (nem egyezik meg a fizikai SIM PIN kódjával, kérni kell az ügyintézőtől!)
    - az óra eSIM használatához az órán el kell végezni a megfelelő beállításokat, pl az óra leválasztása a telefonról az óra Bluetooth kikapcsolásával (biztos van erre megfelelő beállítás, hogy ne akadjon össze a telefonnal)

    Ma egy másik Vodafone üzletben voltam, ahol az ügyintéző szintén azt hajtogatta, hogy az eSIM nem szokott működni, ne kérjek ilyet. Végül nagy nehezen elkezdte és meglepően rövid idő alatt megjelent a QR kód. Szóval elhiszem, hogy sokaknál nem működik, ha a megváltozott PIN kódról nem szól az ügyintéző és az órán sem végzi el senki a szükséges beállításokat...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák