- DIGI internet
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- YouTube
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
-
IT café
Samsung Galaxy S9 és S9+
Kérlek olvasd át az összefoglalót, mielőtt a fórumban kérdeznél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
e-newsee
addikt
válasz Rinocerosz #34746 üzenetére
Más termékek kapcsán, de én is úgy látom, hogy a hivatalos gyártói szervizek valahogy korrektebbül működnek. Gondolom azért, mert ott közvetlen a gyártónak "riportálnak", kimarad egy jelentős lépcső a kommunikáció, a dokumentálás és ami talán a legfontosabb, a számonkérés vonalán. Egyértelműek a kontaktok, nem csak egy központi email cím van, amire hiába ír a gyártó, lehet, hogy nekik sem válaszolnak hetekig, amíg ki nem találják a hivatalos
hazugságotálláspontot. Belelátnak felülről a doksikba, jegyzőkönyvekbe, nem lehet csak úgy akármit megváltoztatni utólag (elméletileg). Eddig nekem a közvetlen gyártói ügyintézéssel csak pozitív tapasztalatom volt (Pl.: Steelseries, Logitech, Asus, Western Digital), de lehet, hogy csak szerencsém volt.[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
A Telekom gyári függetlenként értékesíti a készülékeket, míg a Telenornál és
a Vodafone-nál az aláírt hűségidő lejárta után az adott szolgáltatónál lehet
igényelni a hálózati zár feloldását.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen