Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • e-newsee

    addikt

    válasz Rinocerosz #34746 üzenetére

    Más termékek kapcsán, de én is úgy látom, hogy a hivatalos gyártói szervizek valahogy korrektebbül működnek. Gondolom azért, mert ott közvetlen a gyártónak "riportálnak", kimarad egy jelentős lépcső a kommunikáció, a dokumentálás és ami talán a legfontosabb, a számonkérés vonalán. Egyértelműek a kontaktok, nem csak egy központi email cím van, amire hiába ír a gyártó, lehet, hogy nekik sem válaszolnak hetekig, amíg ki nem találják a hivatalos hazugságot álláspontot. Belelátnak felülről a doksikba, jegyzőkönyvekbe, nem lehet csak úgy akármit megváltoztatni utólag (elméletileg). Eddig nekem a közvetlen gyártói ügyintézéssel csak pozitív tapasztalatom volt (Pl.: Steelseries, Logitech, Asus, Western Digital), de lehet, hogy csak szerencsém volt.

    [ Szerkesztve ]

    "Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

Új hozzászólás Aktív témák