Új hozzászólás Aktív témák

  • Taci

    addikt

    válasz Lehiñito #30141 üzenetére

    Az első S7-emet én is a tavalyi Black Friday-on az Emagtól vettem. Én akkor a rendelés után egyből írtam nekik, hogy XEH-régiókódos telefont küldjenek - azt is kaptam, így tudtam a hivatalos 2. évi Samsung-garanciáért regisztrálni.

    Infó a Samsung online chat-es ügyfélszolgálattól:

    08:22:23 Az eMag esetén nagyon sok esetben kiderült, hogy bolti garanciát biztosítottak.
    08:24:12 Eddig legalábbis azt tapasztaltuk, hogy nagyon sok terméket, amelyet kedves ügyfeleink regisztrálni próbáltak nem lehetett és a dokumentumok, illetve gyártási szám alapján a garanciális ügyeket intéző kollégák megállapították, hogy külföldről beszállított termékek voltak.

    08:31:50 Az XEH végződés arra utal, hogy a készüléket magyar régióra is kifejlesztették.
    08:32:07 Azt kell konkrétan megkérdeni a bolttól, hogy ki az importőr, a forgalmazó.
    08:32:36 Abban az esetben, ha a forgalmazó a Samsung Electronincs Magyar Zrt., lehetőség van regisztrálni.
    08:32:48 Ez az információ a dobozra is fel van tüntetve.

    Az IP68-as védelem kapcsán kérdeztem az Emagot (amikor még nem voltam biztos benne, hogy XEH-s S7-et kapok), hogy a saját garanciáztatásuk/szervizelésük után megmarad-e ez a védelem. Ezt a választ kaptam:

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Természetesen igen, a Samsung termékek a gyártó külföldi szervízben kerülnek szervízelésre.
    További szép napot kívánok!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák