-
IT café
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
laci0530
senior tag
válasz kasaf1 #12296 üzenetére
Az eredeti garanciajegy, számla, doboz odaadásra: tőlem is ezt kérték, én odaadom, ami rendelkezésre áll, persze minden lefényképezve, lemásolva, utólag is produkálhatóak az adatok, dokumentumok. Az értékesítőnél szintén, neki a számviteli törvény szerinti bizonylatmegőrzési kötelezettségét teljesítenie kell.
[ Szerkesztve ]
-
spider80
őstag
válasz laci0530 #12303 üzenetére
Viszont tudtommal semmilyen termék garanciális ügyintézéshez nem kell odaadni a készülék dobozát az aktuális jogszabályok szerint.
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
spider80
őstag
Elvileg tartozékokból le kell adni amit kérnek. Hátha összefügg a hibával ugye Nekem forditott eset volt egyszer: elromlott a gyári fülhallgatóm egyik fel. Ahhoz hogy kicseréljék,el kellett volna küldeni telefonnal,töltővel együtt pestre,hogy kivizsgálják,és 10 napig rajt üljenek. inkább vettem 3 ezerért egy másik fülest.
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
Ákkk
addikt
válasz spider80 #12304 üzenetére
A garanciális feltételeken a gyártónak van joga változtatni kiegészíteni a feltételeket .
Ha leírják akkor nem ütközik a kötelezően előirt törvény álltal megszabott alapfeltételekkel.
Mert ha megveszed a terméket azzal ezt automatikusan elfogadod.☺A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
-
Szellem.
nagyúr
válasz kasaf1 #12301 üzenetére
Biztos lehetsz benne, hogy nem hálózati hiba! A szelessav.net nél kértem mérőautót. Kint voltak és megmérték a házam és környékét, illetve még egy két utcát, de mindenhol kiváló a térerő.Gyönyörűen látni a környező cellékat. Ezt bárki kérheti és bejelentheti. Szolgáltató függetlenek!
Úgy, hogy nyugodtan állíthatják a makacsok, vagy a szándékosan kötözködők, vagy a Samsung dolgozók, hogy bizony ez szolgáltatói hiba! Jelentem nem az!!! Legalábbis itt pont nem az!
Én eddig mentem el és végre megnyugodtam. Most mehet majd a harc a Samsunggal.Részemről ezt a témát le is zártam! Az eddig tapasztalatokat leszűrve az itteni egy-két fórumozó megnyilvánulása után az a saját véleményem, hogy mindenki győződjön meg arról, hogy nála mi a pontos hibajelenség és mi okozhatja a gondot. Ne nyugodjon bele és igenis ennyi pénzért, ha a telefon gyártója a felelős a rendellenes működésért, akkor álljon ki az igazáért.
Könnyű beírogatni, hogy ez hálózati hiba tutira, könnyű beírogatni, hogy én is tapasztaltam már 43 féle eszközzel, könnyű a netről leszedni cikkeket és bemásolni (nem mellesleg totál más a hibajelenség, mint amit ott leírnak), de a többség mindezt elhiszi. Fölösleges. Sok hely van az országban, ahol valóban fosh a térerő vagy a szolgáltatás és nem elérhető egyáltalán az ember vagy akadozik a vonal, stb. Ezt elfogadom. De, ne akarja nekem senki azzal megoldatni a dolgot, hogy csapjam 3G-re és eljön a mennyország, meg ne erőltesse rám senki (főleg úgy, hogy totál más a hibajelenség nála), hogy nekem is az a bajom ami neki!
-
Szellem.
nagyúr
válasz 600700 #12311 üzenetére
Egyenlőre több mint 2 hete nem ìrtak választ.Vagy cseréljék ki a készüléket vagy vissza a pénz.Egyébként fura,hogy nem minden készüléken jön elő a probléma.Függetlenül a szolgáltatótól és a helytől.Ez biztos készülék gond.Már az esetemben és azokban az esetekben ahol pontosan ugyan ez a jelenség.
Beszéltem a fogyasztóvédelemmel is és az eddigi dokumentumok alapján sima ügy.Vagy kézségesek lesznek és segítenek vagy jön a rosszabb verzió.Az igazamért megharcolok. De a tévedésem is elismerem.Egyébként én nem haragszom a Samsungra, nem utáltam meg vagy pártoltam el a készüléktől és a márkától. Ami bosszant az az, ahogy most kezelik ezt az ügyet! Most nem írom le a részleteket, mert fáradt vagyok hozzá.
Ha valami rossz, vagy nem úgy működik, vagy hibás egy alkatrész az sem baj, ha elismerik és megoldják az ember problémáját. Elég sok Samsung cuccom van beregisztrálva a mysamsungon, így nem venném és nem veszem jó néven, ha addig vagyok fasza, amíg kicsengetem a dohányt a cuccaikért![ Szerkesztve ]
-
Szellem.
nagyúr
válasz vadászcsiga #12313 üzenetére
Ezzel sincs semmi bajom.Csak legyen megoldás és korrekt megoldás. Nekem eddig normálisan összerakták a telefonjaimat.
-
Joe.36
addikt
Én amikor megvettem a készüléket már aznap ott volt a számla és a garancia papír a Tmobil fiókomba, szerencsére nekem nincsen térerő problémám. Bp és környékén nálam tökéletes a 4G. Nálam....Szerencsére...
+1 évet meg be regisztráltam a Samsunghoz, az is megvan, remélem soha nem kell![ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Risard
aktív tag
Üdv!
Régebben olvastam hogy valaki keresett olyan tokot amivel sós vízbe is lehet vinni a telefont s olvastam hogy nem igazán voltak jók amiket akkor találtatok azóta sikerült valami megbizhatót találni?
A másik kérdés hogy termál vizet hogy bírja a kicsike? Mert úgy néz ki megyünk hétvégén s kisgyerekről csinálnék videót vagy képet ha bírja a masina! -
Szellem.
nagyúr
válasz vadászcsiga #12316 üzenetére
Azért én bizakodóbb vagyok ennél. Viszont belenyugodni sem fogok.
Akkor megvárom a 2 javítást és vissza a pénz. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
Ákkk
addikt
válasz Risard #12318 üzenetére
Hát meg elég gyenge ez hang minőség ennyi pénzért, volt szerencsém kipróbálni a hétvégén.
Az elképzelés jó a megvalósítása nem sikerült szerintem.A másik ami nekem negatívum, hogy kényelmetlen és mindig ki akart esni a fülemből☺A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Joe.36
addikt
válasz vadászcsiga #12321 üzenetére
Sokat járok szervizekbe mint futár, hallom mi van ott, szeretik addig javítgatni amíg lehet csak, a végén meg már csak szoftvert frissítik, az nem is számít javításnak, ez akkor gond ha a hiba nem állandó, náluk a teszt alatt nem jött elő.
Ha szerencséje van megjavítják és jó lesz, vagy cserélik, ha kitartó idővel talán levásárolhatja....
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
600700
senior tag
válasz Szellem. #12312 üzenetére
Értem , es meg is ertelek.Az en maganvelemenyem az , hogy szerintem ez olyan keszulek es halozati hiba egyuttesen. A halozatok nem stabilak es a telefonol egyre kenyesebbek es igenyelnek ezt .Szerintem e miatt igazabol nem lesz meg a hibas es egy ping pong jatekka alakul ez a dolog. De kivanom szerezd vissza a penzt es talalj egy olyan telt ami kevesbe erzekeny erre.
SAMSUNG UN60JS7000 4K LED TV
-
SeatZola
őstag
Srácok!
Telenor-os APEQ romot használ valaki? Milyen? Az APG3 XEH rom-ot használom 2 hete, de nem a legjobb akku időben....
Rappi
-
leslien
nagyúr
válasz Cobra652 #12326 üzenetére
1.még nincs rajta
2. odaszóltam telefonon
3. elvileg hoznak még.azt néztem h a szélei be vannak vágva..
bodrik11 egyáltalán nem bánod meg bár a bolti garancia az merész dolog a Samsung nál ha azzal veszed...
Kano kolléga viszi tovább a hátán a topikot?
[ Szerkesztve ]
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
Joe.36
addikt
válasz Cobra652 #12326 üzenetére
(#12234) Joe.36
---------------------------
(#12329) leslien
Hamar elfogyott, nekem is be van vágva, még nem volt időm felrakatni....
------------------------------------------
(#12230) gerner1 válasza mflex (#12229) üzenetére ÚjVálaszPrivát2016-08-08 17:26:24
gerner1
(tag)
Azok *FD típusok ...
-=Gerner=-Mi az a FD típus ?
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
tomas01
aktív tag
Sziasztok. Másnál is kiírja a telefon, hogy: A gyorsabb töltés érdekében az eredeti töltőt használja.
Pedig a gyárit használom.. -
F-ECT$
titán
Szolgáltatótól véve nem is érdemes mysamsungon regisztrálni garancia miatt, vagy nem árt?
Dive ever, work never.
-
Gery0505
tag
Sziasztok!
Valaki korábban panaszkodott arra, hogy SMS írás közben a teló nem számolja a karaktereket. Ma vettem észre, hogy pedig számolja, csak nem jelzi ki végig. Amikor az SMS végéhez közeledtek, csak akkor írja ki, hogy hány karakter van még hátra. A másik aminek örülök, hogy végre megoldották, hogy a Magyar ékezetes karakterekre nem számol el 50 karaktert. Volt olyan betű, (még S3 esetében) amelyet, ha beírtam akkor ugrott vagy 50-et a számláló. De mindenesetre nagyon sokat. Most ez rendesen megy végre."Failure is always an option." Adam Savage
-
vadászcsiga
félisten
Találtam egy kódot ami előhoz egy szervizmenüt. Vizszintes felületre lerakva a sensort megnyomva az x-y-z tengelyből az utolsó kettő -2-t mutat. Jól éreztem hogy nem stimmel a giroszkóp.
Ja, kód: *#0*#
Kalibralni nem lehet.[ Szerkesztve ]
-
kasaf1
tag
Bementem a tré pontba, és meglepetten tapasztaltam, hogy ugyan 59 percet várakozni kellett, de nagyon kedvesek voltak, és sűrű elnézések közepette kinyomtatták a számlát, jótállási jegyet, le is pecsételték, sőt a biztosításról is adtak egy példányt. Legalább a gariztatás ez a része ment... Viszont mindenből másolatot készítek, fényképezek, és csak így adok át bármit a futárnak. Köszi a tippet laci0530!
-
RaveForce
veterán
válasz vadászcsiga #12343 üzenetére
pedig már jópár éve ez a szerviz menü
GRAPH gombot megnyomva tapasztalod ezt?
ha én azt lerakom
0-0.x mértékű ugrándozást(ami normális) tehát kevesebb mint egy tized az eltérés, a grafikon is sima lefektetve, ha felemelem kileng természetesen„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
Új hozzászólás Aktív témák
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
- Galaxy S7 topik.
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
- Apple Watch Series 8 45mm cellular ÚJ 90 nap Apple garancia
- Apple Watch S9 Stainless Steel 45mm Milanese Loop Silver - Újszerű, Apple garancia, beszámítok
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Eladó Apple Watch SE 2022 GPS 44mm Silver + rengeteg kiegészítő
- Minőségi Apple Watch szíjak, 2-őt fizet 3-at vihet! Számos prémium iPhone kiegészítők kiváló áron.
- Eladó/cserélhető szép állapotú Apple Watch S7 Cellular, 45mm, fekete, akksi 86%
- Apple watch 7 gold stainless 44mm
- Samsung Galaxy Watch 4 44mm wifi (nem LTE)
- Iwatch(1th Gen) és Moto 360 (2nd Gen) alkatrésznek.
- Apple Watch 7, Stainless Steel ( rozsdamentes acél) Zafír üveg, 45mm, Milanese szíj, 100% akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs