Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • devil-k

    nagyúr

    válasz Motyi #2091 üzenetére

    Abszolút egyetértek veled ilyen téren. Én is csak lesek ki a fejemből amikor a többiek már arról beszélnek, hogy nem jó az akksi, mi lesz 1 év múlva stb. Szerintem még nagyon az elején vagyunk a témának, hogy bármilyen komolyabb véleményt alkothassunk. Hiszen még 1 hét sem telt el, akkor meg mit akarunk? :D

    - mozi bolondéria -

  • válasz Motyi #2091 üzenetére

    Igazad van, tényleg kár, és korai erről vitatkozni, de nem én hoztam fel a témát, csak elmondtam a véleményemet. És ami azt illeti, én nem is "hergeltem" magam ezzel, mert elég kicsi az esélye, hogy engem is érintsen ez a dolog. De ha megenged, erre a hozzászólásodra is reagálnék, mert nem teljesen értek vele egyet. Jogilag akkor lenne probléma amit írtál, ha nem lenne ismert,megtudható az, hogy pontosan mire vonatkozik a második év.Ilyen esetben tényleg támadható lenne, mert nem írták le/tájékoztatták a fogyasztót amivel megtévesztették. De mivel itt előre ismert és megtudható minden tény ezzel kapcsolatban, így nem tévesztettek meg senkit. -Pontosan ez szerepel a hivatalos jótállási feltételekben: „Korlátozott Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást és további 12 hónap „korlátozott Samsung jótállást” biztosít. A „korlátozott Samsung jótállás” alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, és nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, továbbá a kötelező jótállási időt (12 hónap) követően történő fődarab csere esetén a jótállási idő nem indul újra. Tehát nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra. Ennyi. Szerinted ha ezt egy átlagos vásárló -mint én- elolvassa, vágni fogja, hogy a beépített akkura nem érvényes a gari? Ebből ez nagyon nem derül ki, sőt, ez alapján szerintem pont az ellenkezőjét gondolhatnám, nem? Egy beépített alkatrész, mióta nevezhető készülékkel együtt értékesített tartozéknak? És azt ne nézd, hogy van itt a topikban egy ember, aki megkereste ez ügyben a Samsung Magyarországot, és elmondták neki az álláspontjukat. Ugyanis ez nincs leírva a jótállási feltételekben.
    Tényleg nem szeretnék se Veled, se mással erről vitatkozni, mert mint az előbb is leírtam, én alapvetően a Samu oldalán állok. De ezt most szerintem benézték, és adott esetben simán támadható lenne a dolog.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák