Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    veterán

    válasz geza844 #34192 üzenetére

    Nekem az első vásárlásomnál megkérdezte, hogy a megadott adatot (ami a vásárlás végső megerősítéséhez kell, ez az a bizonyos 3db biztonsági karakter a b.kártya hátsó oldalán..) azt állandóként kezelje, vagy minden vásárlásnál meg kelljen adni. Értelem szerűen, az utóbbit választottam, pont a hasonló eset(ek) kivédése érdekében. A telefont el is veszíthetem, el is lophatják, és a letiltásokig azért eltelik 2-3 percnél több idő biztosan.
    Szerintem nézd végig a google account -od beállításai közt, hogy ezt utólag tudod-e változtatni, illetve ellenőrzd, hogy Te mit is okéztál le magadnak annak idején... A másik megoldás lehet, ha a felvitt b.kártyát törlöd, majd vársz 10 percet, aztán ismét felviszed. Majd veszel a play áruházban valamit egy potom összegért, és akkor biztosan jönni fog ismét a kérdés, hogy akkor a továbbiakban miként kezelje a megadott kódot.. Ugyanakkor ott van az a lehetőség is, hogy nem adod kölcsön a készüléket, és akkor az egyenletből ezt a tényezőt egyszerűen kiemelted. Arról nem is beszélve, hogy ha le ejti, vagy akármi módon kárt tesz benne, akkor neked az sem 5-8 Ft lesz.... Esetleg, jelezheted is a szülőnek, hogy éppen mi történik, és a megfelelően civilizált keretek közt, kérdőre vonhatod. Persze érdekes lehet egy ilyen szitu akkor, ha ezt éppen egy olyan valakinek a csemetéje teszi, akinek éppen tolod a szelet....
    Egyébként, ha ilyen módon bármit is vesz, az a te google acoount -odhoz lesz kötve, tehát "Ő" a saját account -jára (otthon a saját készülékére, íly módon .... - okosba- .....) nem fogja megkapni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák