Új hozzászólás Aktív témák

  • PeteePeti

    őstag

    Szét b.sz az ideg gyerekek! 23-án átadta Telekom a telefont a futárcégnek. 24-én már mehettem volna érte az átvevőhelyre. Ehelyett egész hétvégén se email, se telefon, hogy az általam megjelölt átvevőhelyet éppen felújítják, szal nincsen náluk csomagátvétel. Én meg ma reggel beszambázok, és közlik, hogy ja nincs csomag, mert tatarozunk. :((( Mondom, király, akkor hívom a futárcéget, erre 10 perc várakozás után, kedves hangú hölgy közli velem, hogy jaj igen nem vették át az átvevőponton a csomagot, ezért most parkoltatják. Mondom, mi van? :Y Kis hölgytől kérdezem, hogy és erről miért nem értesített engem senki? Annyi elérhetőség ott van, telefon, email, postagalamb, stb.! És egy budos szót sem szólnak, hogy hé hülyegyerek, szopó ágra kerültél am! Jah és a telefon után még nekem kellett emailt írni nekik, hogy szeretném a csomagomat a másik helyre kérni. Ami természetes meg plusz két munkanap csúszás. Vicc az egész. :o
    Mondom a kislánynak, hogy ha most két hétig nem telefonálok, akkor két hétig se tudok semmit a csomagomról, vagy hogy van ez? K.rva dühös vagyok! És főleg azért, mert nem kommunikálnak az emberrel. 23-án vártam már a telefont, erre jó, ha 29-én csütörtökön megkapom. :(

    OnePlus 12 5G 16/512 Green | Samsung Galaxy Watch 5 Pro | Xiaomi Pad 6 8/256 | Samsung Galaxy Buds Pro | Samsung QN90B TV | PS5 | Logitech G923

Új hozzászólás Aktív témák