Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    válasz dabadab #33 üzenetére

    Szerintem semelyik bank ÁSZF-ében sincsen semmiféle SLA.
    A CIB pl. az ügyfél kötelességein kívül összesen ennyit ír: "Az esetleges technikai meghibásodások, üzemzavarok esetén a Bank a hiba észlelését
    követő 1 Banki Napon belül megkezdi a hiba elhárítását." Ha hétvégére időzítetted volna az utalásaid, de karbantartás miatt le vannak halva, akkor így jártál.
    Ha az OTP-ben kb. minden második művelet time-outra fut, a többire is fél-fél percet kell várni, így jártál.

    (Egyébként az is igencsak tanulságos történet lenne, hogy az általam most véletlenszerűen kipróbált néhány bank weblapján mennyire nem/nehezen található meg az aktuális ÁSZF.)

    A tej élet, erő, egészség.

Új hozzászólás Aktív témák