- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
E.Kaufmann
addikt
Szerintem akkupakk nincs benne, esetleg műteher a helyén, valamint a fedélzetet is biztos átdolgozták, hogy ne pukkanjon el semmi a vákuumban.
Kíváncsi vagyok meddig bírja a festék rajta ott az űrben, esetleg lekenték valami spécivel, mint az űrhajókat.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Gaskin
aktív tag
de van látnivaló.. egy jobb hatásfokú rakéta.. de semmi több.. amire a start előtt még az "isten" is azt mondta, hogy kb 50%-ot lát a sikerre.. szerinted ha igaz ez a magállapítás, akkor mi lesz a következő mondjuk 10 startnál? De tényleg kívánom a legjobbakat.. Amúgy valaki itt már feszegette, hogy érdekek kérdése az egész. .Az Energia rakéta a 80-as évek elején repült.. Szerinted ha van szándék, akkor nem nem tudna más is kompozit rakétát építeni? Kérdés van-e rá plusz pénz, akarat.. Ha az oroszoknak így is kifizetik a roszabb hatásfokú startjaikat, akkor miért invesztálnának bele??
-
Gaskin
aktív tag
Azt gondolom még mindíg, hogy a mondjuk 10.ről ledobni valamit egy ejtőernyővel lényegesen egyszerűbb és olcsóbb, mint mondjuk fenékre állítva vezérelve reaktív elven pontosan finoman letenni.. ami ugye jópár esetben össze sem jött nekik korábban. Szertinem ezt nem nehéz belátni.. Azt meg írtam, valsz a teljes rakétájuk messze jobb mint a mostaniak, mert bizonyársa sokkal könnyebb fajlagosan.. ez biztosan így lehet.. ez kétségtelenül siker..
-
DeFranco
nagyúr
ez nagyon szép és jó megmagyarázás, de tapasztalatom szerint egyszerűen valótlan. a kinti fiatalok sem azért nem vesznek lakást, mert nem akarnak, hanem mert nem tudnak. nagyon sűrű nagyon heves sírás szokott lenni amikor a téma szóba kerül nemzetközi társaságban, akarnak ők lakást venni csak egyszerűen elképzelhetetlenül messze van.
szóval szó nincs itt arról hogy azért van ez így a haldokló kapitalizmus kokakólától mákonyos ópiumában mert így hatékony hanem mert így alakult.
egyrészt ott nem volt pár olyan újrahús mint nálunk amikor a nagy bérházakat államosították és szétosztották majd a lakók felé privatizálták (anélkül itt se kapnál lakást a belvárosban, pénzért se, mert mind tömbösítve lenne magántulajdonban és a "háziúr" a bérbeadásból élne, oh wait... merre is megyünk most?) másrészt teljesen más kamatkörnyezetről, gazdasági potenciálról beszélünk évtizetes átlagban ott mint itt, teljesen máshogy hoz meg egy nagytőkés befektető üzleti döntéseket mint itt.
és csak ezután beszélgetünk arról, hogy nem a lakások nominális árát nézzük össze, hanem azt hogy hasonló pozícióban levő munka béréből, és főleg annak "szabad" tehát nem az alapmegélhetéshez elég részéből hány hónapig kellene összetenni egy lakásért.
aztán ha mindezzel készen vagyunk akkor jön az hogy venni vagy bérelni.
amúgy kint is venni akar mindenki, mert egy idő után sakál a bérlés akármi miatt is, más kérdés, hogy nem tud. aztán vannak páran akik a kognitív disszonanciát úgy oldják fel, hogy alanyi közgazdásszá vedlenek és kimórickázzák, hogy egy meg egy az kettő nem is akarok én ingatlant bérlek szcső.
(ofc. van olyan szitu amikor jobb bérelni mint venni, ez nem kétséges, de ettől ez a generálszósz amit szoktak lengetni "anyugatról" az még egyszerűen invalid.)
[ Szerkesztve ]
-
Fotonhámozó
senior tag
Sikerült a lényeget felfognod... ja nem, sebaj. Ő úgy adta elő, hogy ő csinálta mindezt, te elhitted. Én pont erről írtam, hogy nem, a mögötte lévő csapaté az érdem.
Tesláról meg annyit, hogy kicsit nézz utána a technikatörténetnek: már a XIX. sz végén, XX. sz. elején az volt a kérdés, hogy az elektromos hajtású vagy a fosszilis tüzelőanyaggal működő autók lesznek a dominánsak. Utóbbiak nyertek, aminek az alapvető oka ugyanaz volt, mint amivel a mai napig is küzdenek az autógyárak: nincs (nem volt) megfelelő akkumulátor. Az nem innováció, hogy meglévő, relatíve (fosszilis tüzelőanyaghoz képest) kis energiasűrűségű akkumulátorokból (cellákból) belezsúfolunk annyit egy adott járműbe, amennyi a kívánt hatótáv eléréséhez szükséges.A farkas imádott olvasni, zabálta a könyveket. Ezért ette meg a nagy i-t és a piros k-t.
-
dajkopali
addikt
nem is tudom, hányadszorra futjuk le ezeket a köröket, és tényleg nem tudom miért...
a fejlesztések nagyon összetett folyamatok, az első világháború óta megindult team-munkának köszönhetően mára csúcsra jár ez a módszer
igen, ezek a nagy csávók aratják le a babérokat: Gates, Jobs, Musk, Bezos stb. - nekik megvan a tudásuk ahhoz, hogy a technológiai eredményeket piaci és pr-sikerre váltsák - nem ők csinálták meg, és?[ Szerkesztve ]
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
Fotonhámozó
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5