- Windows Insider Program
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- A svájci nemzeti bank szerint rossz ötlet a jegybanki digitális pénz
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 11
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Excel topic
- Zyxel NAS326
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SkyLaci
őstag
én az endurance-okat egyszerűen úgy szoktam csinálni hogy előtte kilövöm az internetkapcsolatot, így a legjobb ellenfél max 10 km-et fut, ezt pedig jellemzően még teljesen lestrapált autóval is sikerül megfutnom. (egy éve jöttem rá erre, előtte rengeteget szívtam néha a huszonakárhány kilométerekkel)
[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
Én a széria utolsó két versenyére lennék kiváncsi, hogy aki első lesz, annál mennyi az összidő, illetve a 2. helyezett milyen időt futott. Arra akarok rájönni, hogy a TT idő befolyásolja-e a futamokban a botok erősségét
Illetve ha a retry-re nyomunk és nem a continue-ra, akkor vajon butit vagy megtartja a botok erősségét?
Pepi: Pompi jól mondja, TT ellen TT. Más a kezdősebesség....
[ Szerkesztve ]
-
Pepi6
tag
válasz Gyurma_13 #5058 üzenetére
Nem hiszem, hogy befolyásolja, mert én még csak most csináltam meg a TT-t és feljebb látszik milyen időt mentek. holnap megyek majd rajta megint és megnézem változik-e.
Amúgy a szélárnyek miatt versenyben jobb időt lehet futni, mint TT-ben.
Kivettem a képet, a real nevek miatt. Pompi
[ Módosította: Pompi ]
-
DigitXT
félisten
válasz Gyurma_13 #5058 üzenetére
Én is 6:32-t mentem, mint Pepi6. (18.404-es legjobb körrel.)
A második a végére majdnem kört kapott, 6:47-et futott. De
ebben szerepe volt annak is, hogy amikor előztem, lelassult
az összekoccanás miatt: a legjobb köre 18.077 volt amúgy!Nem csak a botok erőssége: mennyi balhé volt a futamon?
Néha egy-egy kocc miatt be tud állni 10-20 autó... olyankor
jobb a balhét messziről elkerülni, bár túl hirtelen történik.
Egy esetben lehet felkészülni rá. Ha te csinálod, lol.Szerk: ez retry után volt. Elsőre gyengébbek voltak, csak az
említett balhét nem sikerült megúszni, megpördülés nélkül!
19.127-es volt az első legjobb köre. (Nekem 18.331: hiába.)
Mondjuk ha van még pár kör, elkopott volna a 3 mp hátrány.[ Szerkesztve ]
-
klb_coco
csendes tag
Sziasztok!
Az új Nascar verzióban a szervizidő trükközés működik valahogy?
Közvetlen frissítés után egyszer sikerült a dolog, de azóta nem tudom reprodukálni. -
klb_coco
csendes tag
A drive upgrade-nek milyen feltételei lehetnek? 80-as szinten vagyok és még mindig csak két "drive" lehetőségem van.
2.5-ről frissítettem az aktuális verzióra. Reméltem, hogy megvásárolhatom a plusz három lehetőséget de továbbra sem ajánlja fel. Érdekes, hogy a heti autó akciókat se látom már jó ideje.Most épp mi akciós? -
Gyurma_13
aktív tag
válasz DigitXT #5061 üzenetére
Szép idő! Nálam a második 06:44-et ment, én 6:38-at. Akkor kb. ugyan az.
Viszont voltak érdekes körök. Az első pár körben szépen lehet előzgetni, de volt a közepe-vége fele néhány olyan kör, hogy csak követtem pár autót egyszerűen utol sem tudtam őket érni csak tartani a távolságot, aztán az utolsó pár körben megint lehetett előzgetni őket. -
rumos14
nagyúr
a 4. napi 5 körös Indy futam csak pénzes tuninggal sikerült már vkinek? ez jön most.
eggel jól elszórakoztam a szélárnyékos előzős feladattal, végül úgy sikerült, hogy a célegyenesben utolértem az elsőt, de a társam lemaradt, így falhoz nyomtam szegénykét. -
oz82
senior tag
Hát nekem az AMATUR/ NASCAR első széria Suzukai 9 körös (aszem 16 széria) nem megy... Full tuning. Már 2x volt olyan hogy pont utolértem az elsőt és szélárnyékba voltam de nem lett előzés. Olyan is volt, hogy az istenért nem tudtam megközelíteni, Ő utolérte az utolsót és belassult, de már nem tudtam megfoni.
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
Curka
csendes tag
Ezt most már nem hiszem el több mint 100 próbálkozáson vagyok túl és egyszerűen nem lehet megcsinálni. Full tuning a verda és 4:58-nál nem tudok jobb időt menni az elő meg megy 4:56-ot. 3 éve játszok vele de most nagyon kiborított. Nem is tudok továbblépni míg ez meg nincs agyrém.
-
oz82
senior tag
Na meglett.
Volt egy tömeges crash 10. helyig feljöttem a második körben. Aztán az első hamar utolérte a bolyt és mindíg belassult, de így is a 16. körbe keveredtem az élre.Legjobb köröm 18,9xx volt Volt olyan hogy 17,2 mentek..
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
Gyurma_13
aktív tag
Na futottam egyet én is, és azt kell mondjam, hogy a 4:58 az egy jó idő amit futottál. Nálam a bot nem 4:56-ot ment ,csak 5:09-et.
Túl erős ellenfelet kaptál. Bár én ennek örülnék mert azokat a futamokat szeretem, ahol jó sokat kell próbálkozni
Hogy butítod? Indítsd el a futamot, elindítod a kilépést és ne a retry-re nyomj, hanem continueval fejeztesd be, és ezt játszd el vagy tízszer.
[ Szerkesztve ]
-
Curka
csendes tag
válasz Gyurma_13 #5082 üzenetére
Nem így butítottam ezt még megpróbálom de nálam mindig az F. Galloway az első és az az érdekes hogy ha néha butul és pl. 5:20 az ideje ez 50-böl 1x akkor is második vagyok és akkor is kb. 2 másodpercel elmaradva pedig hiba nélkül megyek. Olyan mintha a játék nem engedne nyerni.
-
Pompi
MODERÁTOR
A Stage 5 / 1 -re van valakinek nyerő taktikája? 5 körös richmondi futam, 0% tapadással indulva a 43. helyről és az első 20-ban kell végezni. A tapadás a 3. kör vége fele kezd megjönni, tehát 2-2.5 kör van behozni őket és feljutni a 20. helyig. Én eddig 3-4x próbáltam - amíg le nem amortizálódott az autó - de nem sikerült, pedig elvileg butultak futamról futamra a botok. Lehet kevés lesz a pénzes tuning?
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz SkyLaci #5091 üzenetére
Rátoltam a body, brakes és tire első goldos tuningokat (meg persze elindítottam a következő pénzeseket ezekből, de az 12 óra) és így elsőre meg lett az 5/1.
Ez az 5/4 keménynek hangzik. Gondlom repülőrajtos, de akkor is. Fullos Forddal 18 közepe-vége időket mentünk itt páran TT-ben, tehát nem lehetetlen elvileg.
Feel Good Inc.
-
Lirion
addikt
Kanyarban nem kell fékezni, csak belülről rárepülsz a botokra, hogy ők tartsák az ívet és lefékezzenek. A 2. körben 20. voltam, bár nálam végtelenül buták a botok. Legközelebb az ilyen eventek közben ha jön egy endurance vagy elimination, veszíteni kell a rajtvonalon állva 15-20 alkalommal és tuning nélkül is sétakocsikázás lesz az összes verseny.
-
rumos14
nagyúr
folyamatos bot butitassal es 2 arany tuninggal meglett az 5. nap. de volt benne kihivas.
nalam mukodik az idougras (javitasra) igy lehet ujra probalkozni. -
Tibcsi21
csendes tag
Sziasztok! Valaki tudna segíteni a NASCAR Stage 5 / 4 -ben, hogy mit kell csinálni a győzelemhez? Azt hiszem nem lehet ütközni... visszajelzéseket előre is köszönöm! :-)
Real Racing 3 :-)
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó 14" M1 Pro Macbook Pro - 10c/16c/16GB/1TB - Silver, makulátlan, újszerű
- Eladó 16" M1 Pro Macbook Pro - 10c/16c/16GB/1TB - Silver, AppleCare, makulátlan, újszerű
- FX6350 AM3+ CPU
- RETRÓ FÉLKONFIG - GIGABYTE P43 + Q9650 / 4 MAG 3GHZ!! / + ZALMAN-CNPS 9500 + 2X2 GB DDR2 800MHZ !!
- Playstation 5 LEMEZES, 1 Kar . CF-1216A 1,5 év garival
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs