- Router gondok
- Google Chrome
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- OpenWRT topic
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
De minden valószinűség szerint az ATi-t választaná azonos áron is... mégpedig a DX10.1 miatt.
Az eddigi jelek alapján 2009-ben igen sok DX10.1-es játék fog megjelenni... és még azt sem tartom lehetetlennek, hogy most évvégén a legtöbb játékban meg fog jelenni egy-két DX10.1 ficsör.(#147) arty: hasonlóképp vélekedek.
-
na sorban:
1. amiben az nVidiának most nagy hátránya van, az a gyártástechnikai optimalizáltság. az RV770 chipnek minden józan számítás szerint min. 1.1-1.2 milliárd tranzisztort kellene tartalmazniuk. emellett a 1.5x nagyobb tranzisztorszámnak azonos csíkszélességgel nem kellene 50%-kal nagyobb mérettöbbletet okoznia.
2. hagyjuk már ezeket a levegőbe beszéléseket, konkrét példát mondjon valaki legalább egyet, ami csigalassú lenne a GT200-on. a cube map alapú cuccoktól besz*rtak a G92-esek, de ennek az okát orvosolták a GT200-ban.
3. de, pontosan ez történt az RV770 esetében - miután a külső interface-ek mérete limitálta, hogy a chip kerületében meddig mehetnek le, a tervezés során oda jutottak, hogy maradt még szabad terület a chipen, ide pakoltak be még két clusternyi SP-t és TMU-t. amúgy persze hogy több hónap, nyilván ez nem május végén történt.leviske: a G92-n egyes dolgok lassúak, másokhoz egy technikai lehetőségek hiányoznak - de szerintem sem az L2 cache megnövelése, sem a több render targetre írás lehetősége nem komoly architektúrális változás.
amúgy ha most vennék VGA-t, biztosan a 4850-et venném akkor is, ha 9800GTX+ tudna DX10.1-et. sokkal modernebb kártya, fél évvel több HW optimalizációval, és az RV670 gyengeségeinek nagy része nélkül.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
1. lehet, hogy nem fogalmaztam elég pontosan, ill. az is lehet, hogy a komplex újratervezésen Te olyasmit is értesz, amit én már a gyártástechnológiához sorolok. asszem abban egyetértünk, hogy pusztán az 55nm-es shrink nem fogja megoldani a GT200 problémáit, annál sokkal többet kell beletennie az nVidiának, és talán még a TSMC-nek is. de ettől ez még nem lehetetlen - meglátjuk.
2. na ez bullshit. a) még mindig nem írtál konkrétumot b) én inkább arról nem vagyok meggyőződve, hogy az ATI-féle irány mennyire jó - az 5-utas szuperskalár egységek kihasználhatósága a játékok terén jelenleg egyértelműen bukta, de még a GPGPU-s felhasználásokban sem éppen egy sikertörténet. az utóbbi, gondolom, idővel azért meg fog oldódni, az előbbivel kapcsolatban komoly kételyeim vannak. c) engem az sem lepne meg, ha az 55nm-es GT200-at már DX10.1 supporttal hirdetnék...
3. szerintem itt csak arról vitázunk, mi korai és mi nem - áttekintő elképzelésem van a gyártási folyamatról, és tudom, hogy az utolsó, viszonylag hosszú szakaszban már lényegében nincs változtatási lehetőség - én arra koncentráltam, ami előtte van, lehet, hogy félreérthető volta slide helyett ott van, amit Raymond írt - szerintem egy ilyen mértékű variálás azért nem szokványos, de lehet, hogy tévedek. az biztos, hogy ez a fajta mázli már nagyon ráfért az ATI-ra.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
it A vártnál rosszabb negyedéves eredmények mellé mobil GPU-k és chipsetek meghibásodásai társulnak.