Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz xeon forever #157 üzenetére
Biztos E6300.
-
icon
senior tag
válasz xeon forever #168 üzenetére
A kérdés jogos, és erre valóban nem néztünk rá.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz xeon forever #168 üzenetére
Lényegtelen, mert egyetlen tesztjáték sem használ GPU-s PhysX-et, még PhysX runtime-ot sem. Akármin lehet a beállítás, irreleváns lesz az eredményre nézve.
(#163) nyakdam: Játékra nincs jó megoldás. Egyrészt vannak azok a játékok, amelyek nem skálázódnak. Ezekkel 6-8 magos procikat tesztelő részben nem tudunk mit kezdeni. Másrészt vannak azok a játékok, amelyekről tudjuk, hogy skálázódnak, meg is vannak, de kritizálták őket régebben a fórumozók, hogy nem népszerűek, így kikerültek a tesztekből. A mostani tesztkörnyezet olyan játékokból áll, amelyek skálázódnak is, és népszerűek is vagy népszerűek voltak. De ebben is vannak problémák, például a BF1 nem érzékeli minden procinál az összes elérhető erőforrást, a Doom optimalizálását nagyrészt az AMD finanszírozta, így ők kiemelt figyelmet kaptak, stb.
Tudunk egyébként olyanokat választani, amelyek tényleg megmutatják, hogy a proci mit tud, csak akkor meg az lesz a baj, hogy a tesztben Ashes of the Singularity: Escalation, Sniper Elite 4 és ilyenek vannak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz xeon forever #219 üzenetére
Bugos lehetett a driver. De a Crysis 3 egy saját fizikai motort használ. Az le van fordítva x86 binárisra. Képtelenség futtatni GPU-n, mert ezek nem eszik meg az x86-os kódot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz xeon forever #234 üzenetére
Semmi. A Crysis 3 egy régi motorverziót használ. A legtöbb CryEngine-es játékban amúgy sincs PhysX, annak ellenére, hogy be van építve a motor új verzióiba. Ennek nagyon prózai oka van, sokkal gyorsabb a PhysX runtime-nál az integrált fizikai motor.
Azt hiszem a Warface használta csak a CryEngine-ben a PhysX-et, azóta inkább hanyagolják. Nincs értelme, mert jobb és gyorsabb az integrált megoldás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz xeon forever #237 üzenetére
Annál hamarabb is lehetett használni. A 2016-os dátum inkább a CryEngine V-re vonatkozhat. De ez mindegy, amikor annyira jó az integrált fizikai motor, mint a CryEngine esetében.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hemaka
nagyúr
válasz xeon forever #258 üzenetére
3. oldalon ott van...
-
,
addikt
válasz xeon forever #260 üzenetére
Lehet, hogy pont azért.
-
hemaka
nagyúr
válasz xeon forever #260 üzenetére
Ez lesz a baj.
-
CJ4567
veterán
válasz xeon forever #168 üzenetére
Nem sok játék használ PhysX-et, ami nem használ annál feleslegesen állítod át.
No Sana No Life
-
kikikirly
senior tag
válasz xeon forever #321 üzenetére
Benchmark eedményt tudnál mutatni.Nem kötekedni akarok, csak kíváncsi vagyok.
Nekem is NV kártyám van, viszont nincs fent benchmarkos játék, netem meg elég lassú.Szerk:Hitman Absolution fennt van,mindjárt mérek egyet.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
válasz xeon forever #321 üzenetére
Zéró különbség:
1070-re állítva:minimum: 70 átlag:84,73 Max:104
Automatikus kiválasztással(ajánlott) : minimum: 70 átlag:84,81 Max:104
Eredeti Steam példány(Elite Edition).Átállítás közbe persze kiléptem majd újra indítottam a játékot.Szóval nem hiszem hogy bármit elrontottam.Driver verzió: 382.33
[ Szerkesztve ]
-
CJ4567
veterán
-
Joshi
titán
válasz xeon forever #510 üzenetére
Ez nem mentség arra hogy valaki balfék. Ezermillió hsz kellett ahhoz is, hogy a Crysis3 táblázat módosuljon. Szerinted?
Válasz: de mi jól mértünk!
De nem!
De igen!
De nem!
...
Akkor No Comment.[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
válasz xeon forever #556 üzenetére
Értelme volna? Az egész game egy nagy limit
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Ribi
nagyúr
válasz xeon forever #561 üzenetére
Hja 1080-al...
Minden máson meg kevesebb. -
CJ4567
veterán
válasz xeon forever #556 üzenetére
Proci zabáló?? Az a játék nem is használja a processzort egyáltalán. Az RX460 mellett a Xeonommal szinte mindig processzor limit volt, NieR alatt meg szinte meg se mozdult. Inkább VGA zabáló játék, viszont akkor már FaR moddal kéne tesztelni, ami meg ugye nem átlagfelhasználóra vall hogy modol egy játékot...
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
#65675776
törölt tag
válasz xeon forever #581 üzenetére
És az nyilván biztosítja a konzisztens szerver és hálózati terhelést is...
-
icon
senior tag
válasz xeon forever #685 üzenetére
Ennyire nem merültünk bele...
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
-
válasz xeon forever #723 üzenetére
Van amire elég egy P4-is.
Számhábórún kívül nem sokra jó az a 2x6MB. -
DraXoN
addikt
válasz xeon forever #725 üzenetére
Igaza van.. van nekem egy legelső generációs intel atom gépem, amire használom arra elég (itthoni home szerver cpuja).
Minden attól függ mire használjuk.
A cache mennyisége szintén önmagában sokat nem jelent, kérdés a sebessége, illetve, hogy a cpu architektúrája tud-e kezdeni vele valamit.
Pl. anno a P4 korszakban volt, hogy a P4ek második szintű cache mértékét az intel 256kb-ról 512kb-ra növelte, amivel gyorsult a cpu értelemszerűen X-et. Nemsokkal utána az AMD is növelte az akkori Athlon XP cpui második szintű cache értékét 256kb-ról 512kb-ra ... de közel se gyorsult tőle X-et mint az intel, hanem csak töredékét. Egyszerűen az AMD akkori architektúrájának nem a cache mennyisége volt a szűk kereszt metszett, így nem profitált belőle annyit..A korábbi Bulldozer architektúrának az L3 cache lényegében nem volt sokkal gyorsabb minta DDR3mas rendszer memóriája, csupán a késleltetése volt kisebb, bizonyos számítási műveleteknél jól jöhetett, de közel se volt olyan nagy érvágás neki a L3 nem léte a FMx foglalatos APU vonalon.. persze számított, de szerintem fogyasztásban többet ért a hiánya mint teljesítményben a megléte (mondom ezt úgy, hogy az itthoni gépem egy legelső generációs Bulldozer magra épülő cpu).
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
válasz xeon forever #733 üzenetére
Jaj, kérlek, oktass még a Yorkfield / Harpertown architektúráról.
Jól láthatod, fingom sincs a témáról sőt, soha nem láttam még 775/771 procit és lapot sem. -
#38075904
törölt tag
válasz xeon forever #733 üzenetére
Mint pl a q8400 vs q6700? Vagy a T9300 P8700?
Vagy abból az időből bármi?A cachet max a hajadra kenhetted.
A 12 megás őskövület xeonok helyett dobj egy 3 mega caches i3 at a gépbe, valami sokéveset, és elmulik minden problémád.
De ha van valami teszt, ahol a köv arhitektúrát kenterbe veri + 2 megányi cache vagy hasonló, az jöhet bátran. Csak ilyen nincs.
Még az 1366 nál, hogy 55/56 8-12 re emelték, szerverfronton ahol a dolgok ismétlődnek/ állandóak hogy megteljen a cache, minimálisat dobott az egészen.
8-12 megára az ős xeonoknál is max az SSE4 jött be, de a több cache max dísznek volt jó.
(én elhiszem hogy beleéli magát az ember, csak ami volt nálam egy T7400 x5472 duallal 16g 800as rammal, mindenre jó volt csak játékra nem. Sőt másra sem, ahhoz képest h evett 500W -ot.Ezek a xeonos idők már elmúltak rég. AVX nélkül eleve bukó az egész, még a v3-v4 xeonok egy darabig foreverek lehetnek de amugy felejtős.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- i7 7700k
- Beszámítás! Intel Core i3 10105 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Intel I5 13600KF 14mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 88.000.-
- PROFESSZIONÁLIS Delid / Relid AMD Ryzen Processzorokhoz, garantált minőségben! (CSAK AM5!)