Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hannibhál

    őstag

    válasz Euromail #818 üzenetére

    De mivel a beépített benchmarkokat használtam ahol csak lehetett,ráadásul minden megjelenített eredmény két mérés átlagolásával jött létre, ezért eléggé valószínűtlen, hogy valahol beesett az fps valahol meg nem:)
    A világrengető eltérés alatt azt érted hogy egy alapórajeles 2500k már 14%-ot hagy átlagban egy gtx 1060 3gb-ban fhd-n, vagy esetleg azt, hogy egy i3-4130(kb g4560 szint) már akár 23-25%-ot is NAGY átlagban? Mert szerintem processzoroknál igen, elég nagyok ezek az eltérések. Az életszerű teszt alatt mit értesz? Csak mert ha teljesen életszerű tesztet akarsz, akkor told végig a játékot, miközben folyamat loggolod ki az fpst, majd ezt még kétszer csináld meg s akkor lehet egy diagramot készíteni amiben ábrázolod az eredményeket. Jah és ezt természetesen processzoronként......
    Azt, hogy két játékot belinkeltél a tesztemből s mondod hogy különböző játékonként az eredmény, nem is tudom mire vélni. Pont ezért teszteltem 9 játékkal, amik között a játékok több műfaja is megvan(akció, fps, stratégia, körökre osztott stratégia, autós-szimulátoros, meg open world is volt) s ezért szerintem az átlagolt eredmények elég jó közelítéssel fedik a valóságot.
    Nehéz azt a szitut elképzelni, hogy egy user, aki cpu-t vesz, csak egy adott játékhoz vesz, és csak egy adott játékkal fog játszani, mert gondolom te sem csak egy játékkal játszol, így eléggé életszerű minél több játékkal tesztelni, hiszen a valós erőviszonyokat annál jobban közelítjük majd

    Gépelés nem az erősségemasdsdk

Új hozzászólás Aktív témák