- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Windows 10
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Linux - haladóknak
- Proxmox VE
Új hozzászólás Aktív témák
-
capriTomi
csendes tag
Nekem nincs összehasonlítási alapom, mert csak múlt héten laktam be a telót, de jelenleg kevés használattal nálam így néz ki (hátha segít az összehasonlításban):
12.0.9 (global)
64 óra az utolsó tötlés óta, 36%-os akksival, ebből két óra a kijelző, 42 perc hívás. Mondjuk most hétvégén tényleg nem sokat babráltam a telefont.
MiFit + bluetooth állandóan megy a háttérben, mert néma üzemmódban szoktam használni karkötővel.[ Szerkesztve ]
-
capriTomi
csendes tag
Alig egy év után az én telómat is elérte a szériahiba: majdnem fullra töltött akksinál újraindítottam és semmire sem hajlandó bekapcsolni egyelőre. (Utólag persze látom, hogy nem szabad kikapcsolgatni, de ki gondolta volna, hogy ettől megfekszik.)
Olcsó hús volt, kipróbáltam, híg is a leve rendesen: soha többet poco, meg úgy anblokk saomi. -
capriTomi
csendes tag
válasz sz_abika #805 üzenetére
Valóban túlzásnak tűnhet, hogy lehúztam az egész konszernt úgy ahogy van, de még érzelmileg erősen érintett vagyok...
Hogy lehet, hogy egy ilyen fatal errorra nem történik érdemi reakció? Miért nincs legalább valamilyen (akár csak látens) terméktámogatás? És a sajtó miért nem ösztökéli a gyártót a hozzáállásuk változtatására? A minimum, hogy a különlegesen ajánlott pecsnit visszavonom, és a márkát csak óvatosan ajánlom ezután, ha már szaksajtó vagyok.
Az újraindítás lehetőségét akkor meg vegyék ki egy frissítéssel, ha már barkács-megoldás. -
capriTomi
csendes tag
Kicsit finomítanám mégis a felindulásban elkövetett kommentemet. Felvéve a kapcsolatot az eladóval (aliexpress pocostore) elismerték a hibát és ha nem működnek a megoldási javaslatok, akkor (bár kissé körülményes) refund is kilátásba került. (a teló 1 év 2 hónapos). A megoldási kísérlet pedig az általatok is írt variációk egyike: 1-2 napig meríteni, azután 10 percre töltőre téve bekapcsolni.
-
capriTomi
csendes tag
A másik poco m3 topikból ide is bemásolom a hozzászólásomat, hátha így több tulajhoz eljut az infó:
Írta valaki, hogy a deadboot hiba csak újraindításra nyomva jelentkezik és megoldás lehet a kikapcs majd bekapcs az újraindítás helyett. Jelentem: nálam a kikapcs-bekapcs kombó is előhozta a hibát. A merítéshez viszont nagyon jó tipp volt a bekapcs gomb legumizása + fagyasztó kombináció! Viszont így ezzel a hibával nekem már csak póttelefonnak lesz jó a fiókban.
Vagy lehet, hogy el kéne adni - csak nem tudom mennyire érthető ez a deadboot hiba annak, aki nem itt a fórumon nevelkedett... Mennyit lehetne kérni egy bő egy éves, jó esztétikai állapotban lévő, de ezzel a hibával szenvedő pocokért?
Egyébként sajnálom, mert elégedett voltam vele minden téren. -
capriTomi
csendes tag
Csak érdekességképp:
Mivel szeretek barkácsolni én is megpróbálkoztam a videókon látható módon újraforrasztani a fémtakaró alatti kis bizbazt. Lángforrasztóval. Hővezető paszta nélkül. Nos, szénnéégett és lepergett a nyákról az ic.
Azóta vígan működik: fr, frissítés, újraindítgatás, stb, szóval nincs deadboot, vagy egyéb paranormális jelenség.
Ettől függetlenül már nyilván csak vésztartaléknak tartom meg, vagy talán média fogyasztásra. Valami funkciója csak volt annak az ic-nek... De lehet, hogy ez a deadboot egy extra feature volt, hardveresen biztosítva.
Édesanyámnak kellett új telefon, de inkább egy moto g31-et vettem neki újonnan, mintsem ezzel szivassam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!