Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz Ijk #123 üzenetére

    Nem, nem azert nem engedik. Hanem mert nincs benne a vezereltre kotheto eszkozok listajaban... (es csak javitasi-szerelesi munka nelkul oldhatatlan kotessel lehet, ennek ugyan megfelelne a fali tolto, ami mar kulon megvasarlando de amugy is vettunk, de azt mondjak hogy nem az a keszulek "hasznalja" az energiat az csak transzformalja, es a felhasznalo keszuleket meg le tudom kotni - valojaban az a bajuk, hogy ha nincs vezerelt akkor bedughatom a rofibe is).
    Amugy H tarifat tudtak csinalni, miert ne lehetne E mint e-autos tarifa? Es nem kene hogy a "szocialis" szempontok szerint menjen. A legnagyobb baja a vezerelt rendszernek hogy felig van kihasznalva, ejjel 1 korul mar tulajdonkeppen semmi nem kapcsol be, es hiaba akarnak eloszlatni, 6 ora egybefuggot kell adniuk este 6-8 kozott kezdve ha jol emlekszem a szamokra. Torvenyileg. Erre nyilvan nem akarjak rarakni az autokat... de ha lenne egy ejfeltol tarifa, azt most a kutyanak nem tudjak eladni, az lehetne jo az autoknak.
    Az ingazo auto ingazasra csak 200 napot megy egy evben, a tobbi szabi/szunnap stb.
    Nem csak az atomeromu van ebben a kategoriaban, de nyilvan nem mindegy a piaci igeny, hogy mivel erdemes belepni. Amugy azt se kene fixnek venni, hogy most milyen az arszerkezet es milyen a termeloi profil fele az elvaras - ha modosul a valosag, hozza fog idomulni a tobbi tenyezo is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák