Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
ezt sokan alábecsülik... pedig a 20 cm-es hasmagasságú nissan x-trail és a szintén 20 cm-es subaru outback kis- és nagysebességű kanyarstabilitása köszönőviszonyban sincs. az outback konkrétan jobb, mint bármelyik korábbi első kerekes, normál hasmagasságú kocsim, egyszerűen sehol sem érezni menet közben, hogy gólyalábakon áll. a nissan ezzel szemben billeg és repül ki a legkisebb ívről is.
számomra elképesztő az outback hajtása, csak pislogok mindig.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
bambano
titán
nem csak ez lehet az ok. az én autómban a motor jobbfelé el van tolva, mellette a sebváltó és a diffi. (sima autóm van ). ennek az a következménye, hogy nagyjából a sofőrüléssel szemben keletkezik a meghajtás, ahonnan egy sima féltengely viszi a bal első kerékhez. De a jobb első kerékhez ekkora féltengely nem lenne elég, mert messzebb van, így egy segédtengelyt raktak be, ami keresztülviszi a motor alatt a meghajtást, és úgy van bekötve egy hasonló méretű féltengellyel a jobb kerék.
na ez nincs a subaruban, mert a boxer motor pontosan középen van és szimmetrikus. sokak szerint ezért jó az összkerékmeghajtásuk.
viszont differenciálból a thorsen tűnik jónak, az ilyen elektronikusan vezérelt cuccok a nyers terepre nem annyira jók. az elektronikus vezérlés nyomatékvektoráláshoz tűnt jónak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...