Új hozzászólás Aktív témák

  • uzsolt88

    csendes újonc

    válasz csipuka #1293 üzenetére

    macii97: beszéltem egy Leon nevű taggal live chaten, a csodálatos angol tudásommal és a google segítségével elmagyaráztam neki mi a probléma és jelenleg mit produkál a telefon.

    Küldött egy mailt az alábbi tartalommal:
    Hello Urbán,

    Good day!

    During the remote session, a Level 2 Tech Specialist will follow these steps:

    1. Extract the required drivers and certifications from the files below.
    2. Install those drivers to ensure your PC correctly identifies the OnePlus 3T.
    3. Restart the computer into Safe Mode and disable driver signature verification enforcement.
    4. Complete the installation of a new OS onto your device.

    Your OnePlus 3T will need to be tethered to a Windows machine (Windows 7 or above) while we flash your device. The process will take up to an hour and you will have the option to stop at any point in time. Please be sure to back up your files from your device and that the following files have been downloaded onto your PC.

    Oxygen - [link]
    Certificates - [link]
    USB Drivers - [link]

    NOTICE:
    Our Tech Specialist only accesses the files and applications on your PC that are necessary for troubleshooting. We do not and are unable to store or disclose any information we have access to during this process. The whole process is done with the customer's presence and can be terminated at any time.

    Megegyeztünk egy dátumban és időpontban... Gondolom akkor próbálják majd távoli eléréssel rendbe rakni a telót.

    csipuka: Linuxom sajna nincs és hirtelen keríteni sem tudok, de másik gépen teszek még 1 kisírletet, hátha...

Új hozzászólás Aktív témák