Új hozzászólás Aktív témák

  • ToniSlow

    senior tag

    Szervizről írnék tapasztalatokat:
    Alap probléma: autofocus.
    Felvettem email-ben a kapcsolatot a supportal, leírtam mi a baj, jött pár kérdés ahogy azt már korábban mások is leírták, megválaszoltam, mondták nyissak RMA-t. Megtettem, jeleztem nekik hogy megtörtént.
    Közben felmerült bennem még egy kérdés, konkrétan az hogy a gyári TG-nek mi lesz a sorsa, mivel már nem is lehet pótolni és nem is volt olcsó darab.
    Készségesen megválaszolták hogy az bizony bukó, a default screen protector-al küldik vissza a készüléket. Nem igazán örültem ennek, de hát mit lehet tenni, ez van.
    Újabb levelet kaptam tőlük hogy van-e esetleg még valami amiben segíthetek, vagy esetleg valami amiért elállnék a javítástól, írtam hogy nincs ilyesmi, azonban kérném hogy ha már úgy is szervizben van a készülék legyenek kedvesek bevizsgálni az akkut.
    Másnap újabb levél melyben érdeklődnek hogy mi a gond a készülék aksijával. Leírtam nekik hogy próbáltam több ROM-ot (OOS, OOS Beta, LinageOS) de egyikkel sem volt nagyon fasza az üzemidő, legyenek kedvesek megnézni, mivel én nem tudom eldönteni hogy az akku vacakol-e, vagy valamelyik alkalmazásom szivat, ha indokoltnak találják cseréljék ki.
    Október 17-én vitte el a DHL a készüléket, ma kaptam vissza mivel csúszás volt az ünnep miatt, kamera modul és akku csere lett a vége.
    Grátisz: nem szedték le a gyári TG-t!!!

    Ami tetszett: készségesen tájékoztattak minden kérdésemmel kapcsolatosan, továbbá a DHL és a szerviz gyorsasága.
    Ami nem tetko_a DHL-es futár hobbázzáállása mir elvitte, tová a ma mikor hozta akkor simán odaadta a munkahelyemen a biztonsági őrnek.

Új hozzászólás Aktív témák