-
IT café
Lumia 930 összefoglaló - kérdés előtt olvasd át!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz sputyi70 #5609 üzenetére
Én arról beszélek, hogy ha nagyobb hiba van ami helyben nem javítható, akkor mindenképp küldik a központba. Oda meg kell a számla vagy a érvényesített garijegy. Ha kisebb gond van, ami helyben javítható, akkor általában csak az IMEI-t ellenőrzik, nem kérnek semmit.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
-
SOAD19
addikt
válasz sputyi70 #7155 üzenetére
Google képkeresőjénél durva még, amit leművel az ie. Kattints rá valamelyik találatra aztán zoomolj rá a képre, aztán katt az oldal felkeresésére. Nálam össze-vissza ugrált. Múltkor ajánlották, hogy a google app-ot használjam, azzal már azért lehet boldogulni.
A másik fájó pont számomra, hogy itt ph! a különböző topikokban a lap aljára. ill. elejére ugrató kis gombot elég sokszor nem veszi be, így kénytelen vagyok ujjal fel/le görgetni.[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
válasz sputyi70 #7158 üzenetére
Pár napja egy G3-ason próbáltam ki, ezt a dolgot, gyorsan bele-, majd kizoomoltam ph!-n, és annál nem volt ilyen gond. Arra is gondoltam, hogy lehet a soc (1020) miatt lehet ez nálam, de akkor szoftveres bug.
MOD:
Melyik hibát tapasztaltad továbbra is? Akkor marad továbbra is a külön app a dologra. Köszi![ Szerkesztve ]
-
Seangaijin
senior tag
válasz sputyi70 #7310 üzenetére
Vonatkozik mindenkire, mégis honatyáink se alkalmazzák rendesen Akinek ilyen gondja van az most már tudja, hogy milyen jogszabály vonatkozik rá és ha nem így jár el a gyártó akkor tud ejnye-bejnyézni.
YouTube csatornám gameplayekkel: https://www.youtube.com/c/seanjrrussel
-
Unlimited
aktív tag
válasz sputyi70 #7318 üzenetére
Hát látod, én is így vagyok. Már a fene se tudja mi az igazság. Elérni a Nokiat nem lehet, más meg csak annyit mond, amit írtam. Microsofttal felvettem a kapcsolatot, de külön részleg van, ahol a WPvel foglalkoznak, oda irányítottak, természetesen azok is elérhetetlenek.
-
ferensz
senior tag
válasz sputyi70 #7336 üzenetére
Én tok nélkül használom, a hátulja "karcosodik", de ez annyiban nyilvánul meg, hogy vannak világosabb csíkok rajta, de nem mélyek. Az oldala illetve a kijelző nekem eddig egyáltalán nem karcolódott, pedig az összes odafigyelésem rá annyi, hogy nem rakom kulccsal egy zsebbe. Szerintem csak akkor kell rá tok, ha hajlamos vagy dobálni, vagy poros környezetben sokszor pakolod le valahova, mert az iszonyat hamar meg tudja karcolni.
"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
-
donceleger8
őstag
válasz sputyi70 #7540 üzenetére
Szerintem sem veszít garanciát. Én úgy tudom csak a hardveres van garancia, szoftverre nem. Az oprendszer meg szoftver ugye. Mint a számítógép esetében. Ott is olyan rendszer raksz fel amilyent akarsz, s annyiszor amennyiszer szeretnél. Mellesleg hivatalos Nokia programok ezek, hivatalos rommal!
De valaki nagyon parázik, akkor mielött szervízbe vinné visszarakja a gyárilag rajta lévő romot és ennyi. Ha meg be sem tudja kapcsolni mert nem reagál a teló semmire, akkor a szervízben sem tudják megnézni milyen rom van rajta. Javítás után meg ugyis ujra romolják.Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az a lábadból is fog!
-
jeni
félisten
válasz sputyi70 #7759 üzenetére
elolvastam
de a túlsó felén betartják-e? Nem
akkor mehetek a Nokia Care-vel pereskedni egy ma közel 30000 Ft értékű telefonnal,mert a garanciális idejét nem hosszabbították meg !confuser
ha hétfőn bemegyek a Telenor boltba,meg veszem a Lumia 930-t és otthon kiderül,hogy mégsem akkor vállalod a kijelentésedet,hogy az a szolgáltató gyárilag független telefont forgalmaz? Kifizeted nekem az árát?
[ Szerkesztve ]
-
-
kovagaben85
újonc
válasz sputyi70 #7305 üzenetére
A hatályos törvények által megengedett maximális mértékben a javítás vagy a csere nem újítja meg, illetve nem hosszabbítja meg az adott jótállási időtartamot. A jelen Jótállás hatálya alá tartozó eredeti vagy cserealkatrészek, illetve cserekészülék Termékek jótállási időszaka az eredeti Jótállásból még hátralévő időtartamra, vagy a javítástól, illetve a cserétől számított hatvan (60) napra, illetve a kettő közül a hosszabb időszakra terjed ki
-
jeni
félisten
válasz sputyi70 #14007 üzenetére
az új csere termék esetén sem újul meg a garancia ideje a második évében,csak annyi van hátra amennyi szerepel a korábbi hibás terméknél az eredeti garancia papíron. (ezt magam is tudom tanúsítani)
1 éven belüli elromlása esetén sem hosszabbodik meg a jótállási idő,ebbe többen beleestek.annak baromi rossz akinek a 2. évében a csere készülékre van még 1 hó garancia. a 2 év lejárta után szerencse játékos lesz a kapott új teló.
Új hozzászólás Aktív témák
- DUNE médialejátszók topicja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Azonnali informatikai kérdések órája
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nintendo Switch
- Anime filmek és sorozatok
- iPhone topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen