Új hozzászólás Aktív témák

  • Burki

    aktív tag

    válasz tomboy0013 #16229 üzenetére

    Nem sértődtem meg, és nem nézlek idiótának, csupán egy cinikus válaszra reagáltam. Értem én, Te vagy itt az atyaúristen, mert van egy fehér 930-as lumiád, pont ezért tettem fel itt a kérdésem, de hidd el, bele tudnálak vinni olyan témakörökbe, ahol Te tennél fel olyan kérdést, amitől én fognám a fejem. Semmi baj, veled ellentétben én le merem azt írni, hogy laikus vagyok a kérdésben, és segítségre szorulok. Arra pedig már tényleg ne térjünk ki, hogy az orvosos érvelésemet megint konkrétumokra viszed le, holott én nem a vakbeledről beszéltem. Elnézésed kérem, tényleg én vagyok a paraszt amiért nem nyelem le minden szakmai nagyágyú lenéző indítását. Majd kinövöm. És részemről is ennyi volt a téma, mert a többiek leszedik a fejem az off topik miatt.

    (#16230) torma1981:
    Nem verem az asztalt, mert nem stílusom, inkább felhívtam az egyik Nokia Care-t és megkérdeztem,hogy mi is a helyzet. A fickó azt a felvilágosítást adta, hogy hivatalosan magyar jogszabály szerint 1 évet kell vállalniuk, a Microsoft által vállalt második év saját döntésük alapján adott extra. Ezt a logikát követve nekem adná magát, hogy a csereként kapott készülékre legalább ez az egy év jár, de azt mondta, hogy esetemben alkatrészcserének minősült a dolog, és ezért nem indul újra a garancia ideje. Azért lehet,hogy holnap egy másik szervizest is megkérdezek, mielőtt ezt elfogadnám.

    Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300

Új hozzászólás Aktív témák