Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • culas25

    tag

    válasz Valentino K. #188 üzenetére

    Azért az, hogy "vigyázni kell rá és nem lesz baja", egészen a 15 ezer forintos lélektani határig jogos megállapítás. De ha a forgalmazó a 200ezres műszaki készülékre azt mondja, hogy bocs, nem tudom javítani, az már enyhén szólva vérlázító lenne, de minimum ellent mondana minden eddigi létező minőségbiztosítási előírással.

    Másrészről, szerintem korán sem erről van szó. Egyszerűen csak egy szerviz első nekifutásra nem tudta szétszedni, majd egy hónap múlva már tudni fogják.

  • Yokayee

    tag

    válasz Valentino K. #188 üzenetére

    Látom, Sensation-öd nem volt...
    Feleségem Sensation-jében fődarabcsere kellett fél év után (erre egy teljes hónap alatt jött rá a gyári szervíz), a kijelző mögé pedig mindkét készüléknél rendesen bement a por. Pedig ez már az XE volt, amit a sima sensation után fél évvel dobtak piacra, tehát lett volna alkalmuk kijavítani egy szériahibát, de tettek rá magasról.

    Én szoktam buherálni a telefonokat, pl Szüleim két hibás LG-jéből csináltam egy jót, de ettől függetlenül sajnos általában garancia letelte után jön elő egy olyan hiba, amit már nem is biztos, hogy megéri javíttatni.
    Sajnos erre is egy HTCs példám van: Feleségemnek és nekem is HTC touch-unk volt, neki még a garancia letelte előtt egy héttel jött elő egy szoftveres probléma, ingyen megcsinálták a szoftverfrissítést, két hét múlva megint előjött...Nekem garancia letelte után egy héttel produkálta ugyanazt. 5000ért megcsinálták volna gari után a szoftverfrissítést, de sajnos nincs kéthetente felesleges ötezrem a frissítgetésre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák