- Windows 10
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Crypto Trade
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Mobilinternet
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Milyen routert?
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
E770
senior tag
döbbenetes lett az új jogszabály, a jogalkotók és a jogértelmezők is bohócot csináltak magukból, még nagyobbat
-
anulu
félisten
az új rendelettel egyértelmű, hogy mi vonatkozik az Uberre. ha betartják, maradhatnak.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
ChipKng
aktív tag
Ezt a naiv dumat, hogy leulnek targyalni. Ezzel a kormannyal amelyik lepten-nyomon nagy ivben tesz a tobb oldali egyeztetesekre olyan oltari nagy hordejeru dolgokban is mint az orszag 30 evre torteno adossagba taszitasa (Paks2), olimpia, stb... ? Sok sikert nekik! Csak akkor johet ossze ha nagyobb lovet ajanlanak a donteshozo megkenesere mint a taxisok.
2B OR NOT 2B that is FF
-
addikt
-
BlackPriest
őstag
-
Enxtheone
tag
És a taxisok akkor is tünteni fognak ha elterjednek majd a robotautok?
Ott még a soför brutto bérét se kell kitermelni igy azonos bevétel mellett olcsobb is lehetne. -
Vicë
tag
Szerintem tiltsák be az autóvásárlást, mert aki autót vesz, az rontja a taxisok üzletét. Sőt, a tömegközlekedési járművek is a taxisok zsebéből veszik ki a pénzt!!!
"A szemet-szemért vakítja meg az egész világot." - Mahátma Gandhi
-
Shinjike87
aktív tag
válasz WhiteWalker #11 üzenetére
Pedig voltaképp ezt is kierőszakolhatnák. Nem jár messze az igazságtól, túl nagy az arc a taxisok körében.
-
adrian360
őstag
válasz Shinjike87 #12 üzenetére
olyan messze van az igazságtól mint ide a Plutó
-
nubreed
veterán
A taxisok mióta lettek ennyire nagy kegyeltjei a kormánynak?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
E770
senior tag
válasz Alchemist #17 üzenetére
nem újdonság a jelenség
akinek kimaradt volna: A szemünk előtt zajlik az ujabb géprombolás"... A PwC úgy látja, hogy a megosztásos modell nem áll meg ott, ahol ma tart, ezért a cégeknek el kell gondolkodniuk azon, hogy hol sérülékenyek, melyek azok a tevékenységek, amelyeket egy Uberhez vagy Airbnb-hez hasonló új szereplő támadni tud. Úgy látják, hogy a modell szinte minden területre beszivároghat, érdekes lehet például, amikor megjelenik az energiaellátásban, a távközlésben vagy akár a kiskereskedelemben."
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Alchemist #17 üzenetére
Miért lennének tüntetések? A gépekkel nő a hatékonyság, azzal meg a profit. Világos, hogy innovatív és szakértő kormányunk azon dolgozik, hogy mindenkinek munka nélkül, állampolgári jogon járjon a fizetés. Maguknál már elérték, tehát a modell működik. Már csak azt a kis időt kell kibírjuk, amíg ránk is kiterjesztik a módszert.
-
E770
senior tag
válasz Shinjike87 #16 üzenetére
nem, szerintem akkor sem lenne ok keresztbe feküdni a jövő előtt pár kényelmes taxis kedvéért
mert a többség ellen van, aki erőlködve fékezni akarja az ilyen modern jelenségeketszomorú, hogy megtehetik, annyit nem a társadalomra költeni amennyit csak akarnak
-
#79335424
törölt tag
A jogszabályok kijátszása nem modern jelenség. Úgy tűnik, hogy nem látod át, hogy itt miről van szó. Eddig egy drága feltételrendszerrel próbálták egyensúlyban tartani a kereslet/kínálatot. Ha az Uber ezt felborítja, az senkinek sem lesz jó. Az az autó, amibe beülsz, meg kell feleljen egy magasabb szintű követelményrendszernek. Ugyanúgy a sofőr is, hiszen az életedet bízod rá. Egész más dolog a személyszállítást foglalkozásszerűen végezni, mint a csajodat este hazadobni.
-
Realradical
őstag
válasz #79335424 #21 üzenetére
Ezt elfogadnám, ha tényleg arrafelé próbálnák vinni a trendet, hogy ellenőrizhetőbb legyen az Ubert használó sofőr és a jármű.
Ami viszont jelenleg folyik az inkább "az írmagját is irtsuk ki, ha nem fizet a stadionok építési költségébe annyit, mint a döntéshozóink szeretnék" megközelítés.Things that try to look like things often do look more like things than things
-
#79335424
törölt tag
válasz Realradical #23 üzenetére
Szerintem semmi akadálya sem lenne annak, hogy az Uber személyszállító vállalkozást indítson itthon, sárga autókkal, taxiórával és megfelelő képesítés igazolással rendelkező sofőrökkel. Ettől még meg lehetne tartani az innovatív, okostelós alkalmazásos rendelési/követési megoldást. Miért nem így tesz?
-
-szp-
aktív tag
válasz #79335424 #24 üzenetére
Mert ezekkel a feltételekkel nem tudna féláron szállítani (a rendelet szerint az Uber diszpécserszolgálat, tehát első vonalas taxi, azaz Budapesten rájuk is vonatkozik a fix tarifa), onnantól kezdve pedig nem érné meg.
<!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->
-
E770
senior tag
válasz #79335424 #24 üzenetére
Bp-en nem láttál még véletlenül eddig is elég sok olyan gépjárművet, ami nem volt sárga, nem volt taxiórája stb. és mégis utasokat szállított (és nem bkv)
Elit taxi nem taxi? Airportkutyafüle furgon sem taxi, Wundercar sem taxi, oszkárviszkár sem... ja csak az Uber az mibezzeg a hiénák szép sárgák, még taxiórájuk is van legalább 5 db, amennyit kérnek egy fuvarért
-
-
BlackPriest
őstag
válasz #79335424 #24 üzenetére
Mert az uber kiegeszito foglalkozasnak ajanlja alapvetoen ezt a melot? Illetve nem kotelezo teljes munkaidoben vegezni. Nem tudom a taxis tarsasagoknal hogy neznek az emberre, ha bejelenetkezik, hogy o bizonyos napokon, ha kedve van, fuvarozna a szineikben (es akkor most a meg nem terulo egyeb koltsegekt nem mondtam, amik a hobbi mennyisegu szallitasnal jelentkeznek)
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
#79335424
törölt tag
Értsétek meg, hogy akárhogy van csűrve, aki önköltségi ár feletti díjért visz vkit A -ból, B -be, az kereskedelmi személyszállítást végez. Akár taxis, akár hiéna, akár Uber sofőr. Ennek pedig megvannak a jogszabályi feltételei. Az más kérdés, hogy ezek jók, vagy sem, illetve, hogy kit, milyen módon ellenőriznek. Ettől még a szabály létezik és be kell tartani.
-
BlackPriest
őstag
válasz #79335424 #29 üzenetére
szóval, ha egy uber sofőr adózás után már mínuszban van, akkor kérhessen állami támogatást?
ha a kollégámmal, aki egy utcányira lakik tőlem megdumáljuk, hogy felesben fizetjük a benzint és egy autóval járunk melózni, akkor az egyik fél adócsaló, mert nem ad számlát? nem olyan egyszerű ez sem, mint ahogy más sem...Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
#79335424
törölt tag
válasz Realradical #30 üzenetére
Mint írtam, ez is egy lehetőség, hisz az új szabály is mindenkire vonatkozni fog. Ha az Ubernek nem kell extra feltételeket teljesíteni, akkor másnak sem.
BlackPriest:
Olvasd el, hogy mit írtam! Önköltség felett. Az üzemanyag rád eső része benne van az önköltségben.[ Szerkesztve ]
-
Kékes525
félisten
-
adrian360
őstag
válasz Realradical #30 üzenetére
Ha szabály létezik és nem tetszik, lobbizni kell a megváltoztatásáért, de addig amíg jogerős, be kell tartani. ez nem nézőpont kérdése
-
anulu
félisten
ellenőrzik az Uber-eseket, és rossz esetben még a forgalomból is kitilthatják az autójukat.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
#79335424
törölt tag
A próbautat értem, az egyértelmű bukta. De, ez a megállítósdi nekem nem tiszta. Tegyük fel, hogy viszem haza a barátnőmet és megállítanak. Mi a módszer?
-Hölgyem! Őn fizet ezért az útért?
Mi van akkor, ha a szöszim kapásból rávágja, hogy:
-Naná! És képzelje! Még élvezem is!
Akkor az minek fog minősülni? Szerelemnek, kereskedelmi személyszállításnak, vagy bartelnek? -
azbest
félisten
És még mindig emlékezetből írnak jegyzőkönyvet?
Furcsa vizsgálatok, túl titkos ellenőrök
"A fedett ellenőrök azt írták a jegyzőkönyvbe, hogy a taxis a pesti bevásárlóközpontnál nem adott nekik nyugtát, ezért be is vonták drosztengedélyét. Erről őt később levélben értesítették. A jegyzőkönyvet nem látta, azt se tudta, hogy ellenőrzést tartottak nála. Bonyolítja a kérdést, hogy ebben az időpontban Elek Ferenc a város egy másik pontján volt. Budán. Fellebbezett a döntés ellen, és három bírósági tárgyalás után neki adtak igazat."Minden esetre, ha az überes nem a bkk-tól való engedéllyel dolgozik, akkor nem sok köze van hozzájuk. Valamiért kicsit az artisjus ugrott be erről a helyzetről, amikor egy civil szervezet játszik hatóságosdit, mert a törvény túl sokat enged meg nekik, vagy legalábbis bőven túllépik a jogaikat és ebben igazi hatóságok is asszisztálnak néha. Szal eleve, hogy egy civil szavára adva bírságoljanak meg valakit az abszurd. Mert ugye a bkk-val szerződésben van az igazi taxis, ami alapján tud jogi lépéseket tenni. Ha ál taxis, akkor az igazi hatóság kaphatja el, de nem bemondásra büntethetné. Ha mégis bemondásra büntet akárkit, akkor ez komoly probléma. Simán bárki rendszámát bemondhatják.
Lehet, hogy az új taxis rendelet tisztázná a zavart a fejemben, valamikor lehet el kéne olvasnom
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F