Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Ha szakmabelinek mondod magad, akkor gondolom tudod, hogy létezik szoftveres jótállás, valamint annak lejárta után általában support-szerződések, amikben meghatározott SLA-k vannak a hiba kivizsgálására és kijavítására.
Bezárna sok cég? Sokra rá is férne, mert egyszerűen kutyaütők.
S ha szakmabelinek mondod magad, akkor gondolom nem kell bemutatnom az Oracle-t, annak üzletpolitikáját és annak hibajavítási supportját. Az IT világ fekélye.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Addig, amíg tart a szoftver supportja. Ha az elmaradt hasznot nem is, de az üzletmenet megakadásából eredő kárt mindenképpen ki kéne fizetnie a gyártónak.
Nonszensz, hogy kritikus hibákat simán megúsznak a gyártók, mert így semmi nem ösztönzi őket arra, hogy törekedjenek a minél jobb minőségű, kevésbé sebezhető szoftver elkészítésére.
Bezárna az Adobe, a Microsoft és az Oracle? Lehet, hogy jobban járna az IT-világ...
[ Szerkesztve ]
https://www.coreinfinity.tech
-
.mf
veterán
"Nem érted, hogy én Tigerclawnak, illetve a hozzá hasonlóan gondolkodóknak írtam, amit írtam?"
(#15) Protezis válasza .mf (#13) üzenetére
Aha."De úgy tűnik te direkt nem érted azt, amiről én beszélek."
Már bocs, de aki a support-szerződések és SLA után egy olyat beír, hogy
"Viszont a "legyen tökéletes vagy fizetsz minden veszteséget, elmaradt hasznot amit a hibák okoznak" hozzáállás sem működik. Az ügyfelek szeretnek évekkel később újra felbukkanni és követelni, hogy a fejlesztő javítsa ki a hibát, esetleg inkompatibilitási problémát az új environmenten."
-- már megbocsáss, de szerintem te nem érted, miről van szó.
1. Az SLA pont arról szól, hogy mindkét fél tudja, hogy olyan, hogy tökéletes, hibamentes, nincs; de a szállító felelősséget vállal, hogy x időn belül kivizsgálja és y időn belül elhárítja a hibát, hogyha az az ő szoftvere miatt van. Ha ezt nem tudja teljesíteni, akkor sem minden veszteséget, hanem max. egy kikötött kötbért fizet (vagy ő vagy a biztosítója a felelősség-biztosítás révén. Ha nem, akkor egy nagyon rossz szerződést kötött és nagyon pancser cég).
2. Vége a szavatossági időnek, support-szerződésnek, akkor az ügyfél követelhet, de hiába, a szállítónak már nincs kötelezettsége.
3. Az új environment meg főleg, mivel azt jobb helyeken a projekt kezdetekor kikötik, hogy milyen környezetben működik, tehát ettől eltérni change request.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Autós topik
- Napelem
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- GoPro Topic
- További aktív témák...