Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Drenadar

    veterán

    válasz Godefroy #94 üzenetére

    nincs egy szinten ezért kell a digihez menni, ha lehet.

    nem védem őket, csak olvastam egy két dolgot az átállásról.
    Az enternet tájékoztatásáról. Nagyon fair módon tájékoztatta az ügyfeleket... novemberi számlán apró betűkkel : az ön szolgáltatója a jövőben lehet a btel lesz. vagy valami ilyesmi. a feltételes mód tuti és az is hogy egyetlenegy mondat volt...

    Nem azt mondom, hogy az ügyfél legyen hálás, de amit leírtál az a másik oldalról is megvan.... tuti. Sok ügyfél aki jobban tudja, hogy mit hogyan kellene intézni, illetve teljességgel tisztában vannak a háttérrel mi is történik egy ~20 ezres átvételkor decemberben.

    A Digi sem egy szent.
    Volt egy elmaradásom, lett belőle kettő. Kiküldték a felszólítást fizessek vagy kikapcsolnak. Egyből átutaltam. utána megint lett elmaradáson egy pár hónap múlva, kikapcsoltak. Felhívtam őket, hogy nem kellett volna egy levelet küldeni? De kellett volna. És küldtek? Igen küldtünk áprilisban egy felszólítást. Igen? és utána látja hogy befizettem? Látom. Akkor ugye egy újabb felszólítást illett volna küldeni ahogy a szabályok ezt megkívánják? Igen kellett volna... Nagyon bájosan a visszakapcsolás díját elengedték. Ha bevonom az NHH-t vajon mi lett volna a vége? :P

Új hozzászólás Aktív témák