Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz VTom #39 üzenetére

    "Különben még 5 évig nézegethetnénk a generációnkénti +5% teljesítménynövekedést." - vagy épp visszafejlődést:

    Az LGA20xx a dupla árú lapok mellett nemigazán szívem csücske, de meglássuk, úgy néz ki, intelék tényleg komolyan gondolják és 18magig tolják az anyagot a HEDT-re:R.

    Amíg a játékokat konzolról portolják és lusták bármilyen optimalizációra, kétlem, hogy nagyon ráállnának a 6+mag támogatására. Ezek a procik már a megnövekedett média (videó)-feldolgozási igényeket próbálják kiszolgálni. Manapság már egy akciókamera/telefon is 4k-videót tol ki magából, amit azért melós megvágni, filterezni, stb.

    [ Szerkesztve ]

    Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz VTom #39 üzenetére

    Az AMD ellen elég lenne a Skylake-X. A problémát a programok jelentik. Na meg az, hogy az Intel is nagyon amellett van, hogy skálázzák a motorokat sok-sok magra. Erre külön odafigyelnek, hogy a négy mag igazából legyen az új belépő, és ha már vannak több magos procijaik, azok a játékokban előnyt is jelentsenek.

    Az átmenet most gyors lesz, mert eleve mesterségesen volt visszafogva a fejlődés. Nem skálázódtak az API-k. De az újak már skálázódnak, és amint kikerült a legacy támogatás a motorokból gyakorlatilag meglódul az egész. Hirtelen nem kell figyelembe venni a legacy API-k korlátozásait. Csak abból érdemes kiindulni, hogy a konzolon már most 95% fölötti a skálázódás 6-7 magra. Nem probléma már ez a szoftver oldaláról, csak át kell hozni a kódot PC-re.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák